|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ik heb heel slecht nieuws.
afgelopen vrijdag is tweety overleden. waarschijnlijk was het toch te warm voor hem. in de ochtend was hij ok, toen we in de middag thuiskwamen zat hij onder in de kooi. heel rood gezicht. ik heb nog naar iemand gebeld van de papegaaienstichting die in mei bij ons is wezen kijken. hij zei dat hij het waarschijnlijk heel warm had. we hebben hem onder de douche gezet om af te koelen. dat is ook wat gelukt, maar toen werd zijn gezichtje blauw. hij is in de armen van mijn man gestorven. mijn man is er kapot van, omdat hij hem met de hand heeft groot gebracht.
kijk uit met dit warme weer, douche de vogels wat vaker. het was in huis al te warm waarschijnlijk. we weten het niet. we hebben hem in de tuin begraven.  |
Maandag 24 Juli 2006 2:29 pm |
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen
Ik vind het wel een beetje raar moet ik zeggen, maar ik heb geen verstand van ara's
Heel veel sterkte in ieder geval met dit grote verlies
 |
Maandag 24 Juli 2006 2:35 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
he wat erg ook nu je net heb geplaatst dat het zo goed ging met hem aahhhh echt heel veel sterkte met het verlies liefs millie |
Maandag 24 Juli 2006 3:05 pm |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Jeetje Alexandraatje,hier wordt ik toch echt even stil van.
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen.
Dit vind ik echt heel erg!!
Ik wens jullie heel veel sterkte!!! |
Maandag 24 Juli 2006 3:32 pm |
|
|
Janina
Vlieger
|
Wat erg
Heel erg veel sterkte! |
Maandag 24 Juli 2006 3:40 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Aarghhhh..jeetje...ben er ook helemaal beduusd van Wat erg Alexandra. Eerst je vreugdevolle berichtje en nu dit Heel veel sterkte gewenst!
Dikke knuff voor jou en je man en de andere gaaitjes. |
Maandag 24 Juli 2006 3:43 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot