|
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
Dank voor al jullie lieve reacties. We zijn nu een paar dagen verder en de tranen zijn nog lang niet opgedroogd. We kunnen nog steeds niet geloven dat onze vrolijke Jelle niet meer terugkomt. De scherpe randjes zullen er best vanaf gaan en ik kan niet wachten tot het zover is, want het doet nog steeds ontzettend veel pijn. |
Zondag 30 December 2007 10:54 am |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
geloof achter mekaar dat het ontzettend pijn doet
maar laat het er maar uit hoor als je moet huilen gewoon doen.
en als je troost zoekt kan je altijd hier terecht  |
Zondag 30 December 2007 11:45 am |
|
|
Sarah
Moderator

Bert, Astrid en Kim,
we willen jullie ook steunen bij dit grote verlies. Grote moed is er nodig om je lieverd te helpen als het niet meer gaat maar Jelle is je daar wel dankbaar voor. Dankbaar dat je hebt gedaan wat zij wou. Ze blijft bij jullie, voor altijd, alleen niet meer zoals het was maar eens ze in je hartje hun plekje bereikt hebben, dan is dat voor eeuwig.
Veel moed  |
Zondag 30 December 2007 9:25 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Bert en Astrid
Dank voor al jullie lieve reacties. We zijn nu een paar dagen verder en de tranen zijn nog lang niet opgedroogd. We kunnen nog steeds niet geloven dat onze vrolijke Jelle niet meer terugkomt. De scherpe randjes zullen er best vanaf gaan en ik kan niet wachten tot het zover is, want het doet nog steeds ontzettend veel pijn.
Nee.. Ik snap dat jullie tranen nog niet zijn gedroogd.. Iemand die zó blij is met z'n gaaitje en met al z'n kunnen (en zelfs de camera vol zet met filmpjes en die trots aan iedereen laat zien --> Want dat is wat ik me herinner..) .. Daarvan is het heel normaal dat het verdriet nog niet weg is. Sterkte Bert & Astrid..  |
Zondag 30 December 2007 9:36 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Heeel veel sterkte!!! |
Maandag 31 December 2007 11:24 pm |
|
|
piepje
Beginnende vlieger
heel veel sterkte, wat vreselijk. |
Woensdag 2 Januari 2008 3:47 pm |
|
|
|
|
Cosch
Ervaren vlieger
Hoe gaat het nu met jullie?
quote:
Originally posted by Bert en Astrid
We laten haar nog wel onderzoeken. We willen weten wat het geweest is en bovendien hebben we Kim natuurlijk ook nog. En nu maar hopen dat het niets besmettelijks was. Je moet er niet aan denken dat we Kim straks ook nog kwijt raken.
Weten jullie ondertussen wat het geweest moet zijn? Of wil je dat liever niet kwijt? Dat zou ik ook begrijpen hoor.
Gr Corina |
Zaterdag 19 Januari 2008 10:37 am |
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
|
|
|
Het gaat gelukkig weer goed met ons. Natuurlijk gaat er geen dag voorbij zonder dat we aan Jelle denken of dat we haar missen. Maar de scherpe randjes zijn er gelukkig vanaf.
Het was een accute leverinfectie. Ze weten niet of de bacterie hiervan het gevolg was, of andersom. Doordat het opeens zo heel snel ging vermoeden ze dat ze het virus al bij zich had en dat die door de verminderde weerstand, doordat ze die bacterie in haar darmen kreeg, de kop op heeft gestoken. Oorzaak is niet te achterhalen. Waarschijnlijk gewoon pech Wat voor gevolgen het voor Kim heeft kunnen ze ook niet zeggen en het heeft ook niet zo veel zin om haar nu te laten onderzoeken. We wachten nog een maandje of 2 en dan laten we Kim goed testen en onderzoeken. Als Kim 'schoon' is gaan we toch weer voor een tweede grijsje erbij. We staan inmiddels wel weer op de wachtlijst, maar die is behoorlijk lang. Duurt dus nog minimaal een half jaar. Maar dat maakt niet uit. Voorlopig genieten we met volle teugen van Kim. Die is overigens helemaal aan het opbloeien sinds Jelle er niet meer is. Dat is ook wel weer leuk om te zien. |
Zaterdag 19 Januari 2008 12:15 pm |
|
|
|
|
Cosch
Ervaren vlieger
Ok maar niets bedreigends voor kim gelukkig!
Ik wens je ondanks alles toch veel plezier met de voorbereiding op de 2e.
Al kan hij jelle niet vervangen natuurlijk! |
Zaterdag 19 Januari 2008 1:53 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hoi Bert & Astrid.. Fijn om te horen dat het weer wat beter met jullie gaat.. Jelle zal altijd een bijzonder plaatsje in jullie harten houden.
Wat jammer dat de echte oorzaak niet meer te achterhalen is. Dat is vaak moeilijk he? Waarop gaan jullie Kim laten onderzoeken? |
Zaterdag 19 Januari 2008 9:59 pm |
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
We willen Kim in ieder geval laten onderzoeken op polyoma en pbfd en verder zullen we ons nog laten adviseren door de va. |
Woensdag 23 Januari 2008 8:40 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Waren er verder aanwijzingen voor die ziekten? Nee toch? (Wat ik uit je bericht van eerst begreep niet)
Overleg eerst maar met de va.. Als het echt is voor jullie eigen gemoedsrust, gewoon doen hoor. |
Woensdag 23 Januari 2008 9:35 pm |
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
quote:
Originally posted by Sue
Waren er verder aanwijzingen voor die ziekten? Nee toch? (Wat ik uit je bericht van eerst begreep niet)
Overleg eerst maar met de va.. Als het echt is voor jullie eigen gemoedsrust, gewoon doen hoor.
We willen er graag nog een Congo bij, dus dan willen absoluut zeker zijn dat Kim 'schoon' is. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn tenslotte. |
Vrijdag 8 Februari 2008 8:37 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Dat is zeker waar!! Maar om je onnodig op kosten te jagen vind ik ook weer zoiets.
Maar ik kan me goed voorstellen dat je het zekere voor het onzekere wil nemen hoor! |
Vrijdag 8 Februari 2008 9:06 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:12 pm
|
|
|
|
|