|
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
 |
Dinsdag 28 April 2009 3:11 pm |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
ja mensen die kweken voor hun brood zetten hier geen advertentie.
Maar het is wel leuk voor forumleden en toekomstige forumleden dat ze kunnen zien wie wat kweek waar hoe etc.
Alleen maar als stukje aanvulling op het forun:D
alleen moet het wel een duidelijk kopje zijn met een speciaal dagboek. Ook dat het makkelijk te vinden is voor zoekende leden. |
Dinsdag 28 April 2009 4:07 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Het kan misschien een druppel op een gloeiende plaat lijken, maar ik denk dat het goed is als wij als liefhebbers onze stem laten horen. En anders: ik voel me er niet prettig bij als hier vogels worden aangeboden die onder hele slechte omstandigheden gekweekt zijn.
Mensen die leven van de kweek vind ik niet erg, zo lang ze maar goed voor hun vogels zorgen. Voor die mensen (professionele kwekers) geldt dan wel een ander beleid. --> We hebben daar een mooie banner ruimte voor!  |
Woensdag 29 April 2009 8:11 am |
|
|
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
|
|
|
Een beetje laat maar ik kom hier nooit Op zich heb ik me maar aan 1 iemand gestoord, en die heeft het toen dusdanig over zich heen gehad dat die (tenzij ik daar ook overheen heb gelezen) hier al niet meer post.
Uiteindelijk denk ik dat je met vaste regels en criteria dingen eerder bekneld, maar waar ik wel erg voor ben is een dagboek zoals Millie en Esjo, of foto's in andere form zoals Pascallo:feather: .
Ik vind dat je niet omdat 1 iemand het niet volgens onze ideeen aanpakt (Babe, ik schrijf het even zo is er geen misverstand over mogelijk) je het direkt anderen die het wel goed doen moeilijker moet maken.
Vaak is een web aan regels erg verstikkend.
Met alle pyrrhura's en grijsjes die de laatste tijd zijn aangeschaft, neem ik dat het aantal nesten hier in de toekomst flink gaat toenemen, maar aangezien we allemaal wel een idee hebben wie er hoe met zijn/haar vogels omgaat, en daar al vele dagboekpagina's aan gewijd zijn, lijkt mij dat niet persé een probleem.
Wat ik nieuwe mensen kan aanraden is eerst goed kijken naar wie een advertentie zet, voordat je tot kopen besluit. Maar dat geldt ook voor buiten dit forum.  |
Maandag 4 Mei 2009 3:46 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
|
|
|
quote:
Originally posted by vlindertje
Een beetje laat maar ik kom hier nooit Op zich heb ik me maar aan 1 iemand gestoord, en die heeft het toen dusdanig over zich heen gehad dat die (tenzij ik daar ook overheen heb gelezen) hier al niet meer post.
Uiteindelijk denk ik dat je met vaste regels en criteria dingen eerder bekneld, maar waar ik wel erg voor ben is een dagboek zoals Millie en Esjo, of foto's in andere form zoals Pascallo:feather: .
Ik vind dat je niet omdat 1 iemand het niet volgens onze ideeen aanpakt (Babe, ik schrijf het even zo is er geen misverstand over mogelijk) je het direkt anderen die het wel goed doen moeilijker moet maken.
Vaak is een web aan regels erg verstikkend.
Met alle pyrrhura's en grijsjes die de laatste tijd zijn aangeschaft, neem ik dat het aantal nesten hier in de toekomst flink gaat toenemen, maar aangezien we allemaal wel een idee hebben wie er hoe met zijn/haar vogels omgaat, en daar al vele dagboekpagina's aan gewijd zijn, lijkt mij dat niet persé een probleem.
Wat ik nieuwe mensen kan aanraden is eerst goed kijken naar wie een advertentie zet, voordat je tot kopen besluit. Maar dat geldt ook voor buiten dit forum.
Kijk al sue een vogeltje wil weet zij wel wie ze van het forum kan vertrouwen, maar het gaat juist ook om de nieuwe mensen die niet zo lang op fluffies zitten te lezen. |
Maandag 4 Mei 2009 3:50 pm |
|
|
Windkracht13
Vlieger
Hmmmmm... |
Maandag 4 Mei 2009 5:42 pm |
|
|
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Je antwoord kan op veel manieren worden geinterpreteerd Windkracht, daarom zou ik het fijn vinden als je even duidelijk maakt op welke manier je het bedoelt  |
Dinsdag 5 Mei 2009 9:18 am |
|
|
Windkracht13
Vlieger
Ik moet ook met iedereen rekening houden hier, hahahahahhaha....
Zat alleen maar te plagen!
quote:
Originally posted by Sue
Het kan misschien een druppel op een gloeiende plaat lijken, maar ik denk dat het goed is als wij als liefhebbers onze stem laten horen. En anders: ik voel me er niet prettig bij als hier vogels worden aangeboden die onder hele slechte omstandigheden gekweekt zijn.
Mensen die leven van de kweek vind ik niet erg, zo lang ze maar goed voor hun vogels zorgen. Voor die mensen (professionele kwekers) geldt dan wel een ander beleid. --> We hebben daar een mooie banner ruimte voor!
Niets meer aan toe te voegen! |
Dinsdag 5 Mei 2009 9:32 am |
|
|
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Is duidelijk, bedankt voor je reactie  |
Dinsdag 5 Mei 2009 5:59 pm |
|
|