Extra regels voor nestjes aanbieden via Fluffies?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Suggesties en meer voor dit papegaaien forum

Auteur Onderwerp
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Smile
Bericht Dinsdag 28 April 2009 3:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja mensen die kweken voor hun brood zetten hier geen advertentie.

Maar het is wel leuk voor forumleden en toekomstige forumleden dat ze kunnen zien wie wat kweek waar hoe etc.

Alleen maar als stukje aanvulling op het forun:D

alleen moet het wel een duidelijk kopje zijn met een speciaal dagboek. Ook dat het makkelijk te vinden is voor zoekende leden.
Bericht Dinsdag 28 April 2009 4:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het kan misschien een druppel op een gloeiende plaat lijken, maar ik denk dat het goed is als wij als liefhebbers onze stem laten horen. En anders: ik voel me er niet prettig bij als hier vogels worden aangeboden die onder hele slechte omstandigheden gekweekt zijn.

Mensen die leven van de kweek vind ik niet erg, zo lang ze maar goed voor hun vogels zorgen. Voor die mensen (professionele kwekers) geldt dan wel een ander beleid. --> We hebben daar een mooie banner ruimte voor! Mr. Green
Bericht Woensdag 29 April 2009 8:11 am
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Een beetje laat maar ik kom hier nooit Embarassed Op zich heb ik me maar aan 1 iemand gestoord, en die heeft het toen dusdanig over zich heen gehad dat die (tenzij ik daar ook overheen heb gelezen) hier al niet meer post.

Uiteindelijk denk ik dat je met vaste regels en criteria dingen eerder bekneld, maar waar ik wel erg voor ben is een dagboek zoals Millie en Esjo, of foto's in andere form zoals Pascallo:feather: .

Ik vind dat je niet omdat 1 iemand het niet volgens onze ideeen aanpakt (Babe, ik schrijf het even zo is er geen misverstand over mogelijk) je het direkt anderen die het wel goed doen moeilijker moet maken.

Vaak is een web aan regels erg verstikkend.

Met alle pyrrhura's en grijsjes die de laatste tijd zijn aangeschaft, neem ik dat het aantal nesten hier in de toekomst flink gaat toenemen, maar aangezien we allemaal wel een idee hebben wie er hoe met zijn/haar vogels omgaat, en daar al vele dagboekpagina's aan gewijd zijn, lijkt mij dat niet persé een probleem.

Wat ik nieuwe mensen kan aanraden is eerst goed kijken naar wie een advertentie zet, voordat je tot kopen besluit. Maar dat geldt ook voor buiten dit forum. Smile
Bericht Maandag 4 Mei 2009 3:46 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by vlindertje
Een beetje laat maar ik kom hier nooit Embarassed Op zich heb ik me maar aan 1 iemand gestoord, en die heeft het toen dusdanig over zich heen gehad dat die (tenzij ik daar ook overheen heb gelezen) hier al niet meer post.

Uiteindelijk denk ik dat je met vaste regels en criteria dingen eerder bekneld, maar waar ik wel erg voor ben is een dagboek zoals Millie en Esjo, of foto's in andere form zoals Pascallo:feather: .

Ik vind dat je niet omdat 1 iemand het niet volgens onze ideeen aanpakt (Babe, ik schrijf het even zo is er geen misverstand over mogelijk) je het direkt anderen die het wel goed doen moeilijker moet maken.

Vaak is een web aan regels erg verstikkend.

Met alle pyrrhura's en grijsjes die de laatste tijd zijn aangeschaft, neem ik dat het aantal nesten hier in de toekomst flink gaat toenemen, maar aangezien we allemaal wel een idee hebben wie er hoe met zijn/haar vogels omgaat, en daar al vele dagboekpagina's aan gewijd zijn, lijkt mij dat niet persé een probleem.

Wat ik nieuwe mensen kan aanraden is eerst goed kijken naar wie een advertentie zet, voordat je tot kopen besluit. Maar dat geldt ook voor buiten dit forum. Smile

Kijk al sue een vogeltje wil weet zij wel wie ze van het forum kan vertrouwen, maar het gaat juist ook om de nieuwe mensen die niet zo lang op fluffies zitten te lezen.
Bericht Maandag 4 Mei 2009 3:50 pm
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Hmmmmm...
Bericht Maandag 4 Mei 2009 5:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Je antwoord kan op veel manieren worden geinterpreteerd Windkracht, daarom zou ik het fijn vinden als je even duidelijk maakt op welke manier je het bedoelt Smile
Bericht Dinsdag 5 Mei 2009 9:18 am
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Ik moet ook met iedereen rekening houden hier, hahahahahhaha.... Nanaaa!

Zat alleen maar te plagen!

quote:
Originally posted by Sue
Het kan misschien een druppel op een gloeiende plaat lijken, maar ik denk dat het goed is als wij als liefhebbers onze stem laten horen. En anders: ik voel me er niet prettig bij als hier vogels worden aangeboden die onder hele slechte omstandigheden gekweekt zijn.

Mensen die leven van de kweek vind ik niet erg, zo lang ze maar goed voor hun vogels zorgen. Voor die mensen (professionele kwekers) geldt dan wel een ander beleid. --> We hebben daar een mooie banner ruimte voor! Mr. Green

Niets meer aan toe te voegen!
Bericht Dinsdag 5 Mei 2009 9:32 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Is duidelijk, bedankt voor je reactie Veertje
Bericht Dinsdag 5 Mei 2009 5:59 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:13 pm
  Berichten van afgelopen: