|
|
|
Lonneke
Kuikentje
| Is het misschien iets..... |
|
|
.....om voor de wat minder ervaren papegaaien eigenaren (waaronder me myself and I) een topic te maken over hoe je nou je papegaai dingetjes of trucjes of spelletjes kan leren? Ik zou hier graag een heleboel over willen leren en mee willen doen, maar kan helaas verder weinig op internet vinden zover over wat voor spelletjes je met je gaai kunt doen en hoe je dit aanleert.
Ik lees hier allemaal berichten over superslimme gaaien die van alles kunnen en kennen, dus er zijn vast een heleboel mensen met verstand van zaken!
Groetjes van Lonneke |
Maandag 6 November 2006 1:29 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Je mag zelf zo veel topics openen als je wil!!!!
Dus vraag maar raak!!!!  |
Maandag 6 November 2006 7:04 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Da's wel een goed idee.. Het zal echter wel wat tijd vergen om zoiets te realiseren..
Tot die tijd kan je gewoon vragen stellen hoor..  |
Maandag 6 November 2006 7:33 pm |
|
|
|
|
Lonneke
Kuikentje
Hahahaha...ik kom net kijken dus hoe ik een topic moet maken....ehm...geen flauw idee! Maar vragen ben ik best goed in dus dat ga ik doen! Maar dat moet volgens mij niet hier dus ik zal eens kijken of ik ergens een geschikt plekje kan vinden om vragen hierover neer te zetten
Groetjes! |
Dinsdag 7 November 2006 10:01 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
He Sue, ik kreeg laatst van iemand de vraag of ik uitgebreid kon vertellen hoe clickeren precies werkt...zij stuurt dit hele verhaal inmiddels weer door aan anderen omdat ze t blijkbaar een goed verhaal vond. Misschien kunnen we dat er ook wel bij zetten? Je mag het ook wel eerst lezen, dan kijk je maar of je t wat vind
Ik wil ook wel tips en trucs van t forum verzamelen en een samenvatting maken, te beginnen bij tam maken en zo uitbreiden naar trucjes ed? Is dat een idee? Ik vind t nml een goed plan van Lonneke om er bv een sticky van te maken, want de zelfde vragen komen nu steeds terug en eerlijk gezegd geef ik zelf steeds korter antwoord  |
Dinsdag 7 November 2006 3:39 pm |
|
|
Lonneke
Kuikentje
Ik persoonlijk zou het heel fijn vinden om hier iets makkelijk over terug te kunnen vinden! Er is zoveel te zien en zoveel te lezen hiero als je nieuw bent. Maar zoals ik al zei ben ik een absoluut groentje met papegaaien en erg veel verder dan op schoot en kroelen kom ik nog niet moet ik zeggen....En als ik dan hier en daar lees wat jullie allemaal met je gaaitjes samen "uitspoken" ben ik toch wel benieuwd hoe je dat doet! |
Dinsdag 7 November 2006 3:51 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hey Tommy, lijkt me een superidee om dat verhaal erbij te zetten! Er zijn nog veel misvattingen over clickeren, wat jammer is..
Misschien kunnen we zo lang een pagina maken met tips en trucs? (Een dagboekpagina? Een speciaal account?)
Nogmaals, bedankt voor het idee, Lonneke!  |
Dinsdag 7 November 2006 4:23 pm |
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Goed idee Lonneke & Tommy!
Ik merk zelf ook dat ik niet altijd zin heb om weer hetzelfde uit te gaan leggen. Je hebt dan de neiging om te zeggen "gebruik de zoekfunctie", maar blijkkbaar werkt dat toch niet voor veel mensen.
Ik zou er geen dagboek van maken, dat is niet zo makkelijk te vinden als een topic. Sue, kun je niet een topic maken onder Algemenen Verzorging en die dan sticky maken en misschien op slot doen? Reacties en aanpassingen kunnen dan in een ander topic gegeven worden en de mods kunnen die dan doorvoeren. Op die manier blijft het origineel een "schoon" topic. |
Dinsdag 7 November 2006 4:53 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Dat kan ook inderdaad, een topic wat op slot gaat.. Maar, als mensen het dan willen illustreren met plaatjes ofzo?
Is het ook niet een idee om een link naar desbetreffende pagina te zetten en dat verwijzende topic dan sticky te maken??
Just a thought? |
Dinsdag 7 November 2006 5:00 pm |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Zou ook kunnen,maar kunnen ze die foto's dan ook niet evtueel naar jou sturen!!!
Jij krijgt ze er toch in geplaatst???  |
Dinsdag 7 November 2006 5:06 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ja dat kan..
Ik heb inmiddels een account aangemaakt. Eventjes kijken of het allemaal werkt? |
Dinsdag 7 November 2006 5:27 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Werkt het????????????????  |
Dinsdag 7 November 2006 5:30 pm |
|
|
|
|
Tommy