|
|
|
irene
Vlieger
| Ledenlijst |
|
|
Hoi!
Het valt me op ( vooral bij felicitatie topic), dat er veel mensen zijn die zich ooit hebben aangemeld op dit forum, en na een paar berichtjes nooit meer zijn geweest. Tenminste, niet dat ik weet. Hun namen komen me ook niet echt bekend voor
Is het niet een idee om de ledenlijst eens op te schonen?
Irene
|
Zaterdag 13 Maart 2010 4:35 pm |
|
|
|
|
sweeth
Vlieger
Irene je hebt wel gelijk.. . jammer genoeg reageert er niet zoveel mensen  |
Vrijdag 19 Maart 2010 10:15 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Ik ben het wel met jullie eens hoor , wij als mods hebben het er ook wel eens over gehad betreffende de verjaardagen en felicitaties, die worden ook gedaan aan mensen die je amper of nooit meer op het forum ziet...Maarja, er zijn wellicht ook een hoop stille meelezers en hoe bepaal je wie nog wel een account heeft en wie niet? ideeen? |
Vrijdag 19 Maart 2010 10:57 pm |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
quote:
Originally posted by Laura B
Maarja, er zijn wellicht ook een hoop stille meelezers en hoe bepaal je wie nog wel een account heeft en wie niet? ideeen?
Het forum laat toch zien wanneer je voor het laatst bent ingelogd? Dat zou mijn inziens een goed 'zeefje' kunnen zijn... kijk, mensen die inloggen en meelezen hebben volgens mij nog ergens de gedachte eens te reageren of posten, houden dan. Maar mensen die gewoon een profiel aanmaken en dan maanden, jarenlang niet inloggen, hebben ze dat profiel dan wel nodig, vraag ik me af. Voor stilletjes meelezen hoef je in principe geen profiel; het forum is openbaar. |
Zaterdag 20 Maart 2010 10:32 am |
|
|
irene
Vlieger
Of alle leden een mail sturen met dat we de ledenlijst gaan opschonen. Ieder die zijn profiel wil behouden een berichtje zet in een desbetreffende onderwerp? zoiets? Of het idee van Shi-NaYne, maar dan wel eerst een mail ( in de nieuwsbrief?) en vertellen over het plan?
|
Zaterdag 20 Maart 2010 12:48 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Op zich vind ik het geen gekke ideeen, ik weet alleen niet of het op dit moment mogelijk is voor Sue om zich daarmee bezig te houden. Eerst maar eens kijken of ze dit topic heeft gezien, ik zal kijken of ik dit nog even onder haar aanbracht kan brengen..  |
Zaterdag 20 Maart 2010 8:46 pm |
|
|
|
|
irene
Vlieger
Sue zal het ook wel druk hebben! Maar ik dacht ik plaats mij bevindingen/suggestie even
|
Zaterdag 20 Maart 2010 9:45 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Ledenlijst |
|
|
Laura wees me op dit topic, bedankt Laura!
Veel mensen komen na een tijd weer terug, en gaan dan weer weg. Ik vind het nogal cru om deze mensen na een inactiviteit van een x aantal maanden te deleten. Bovendien gaat dat (helaas) niet zo gemakkelijk.
Fluffies is geen standaard forum, er is een boel naast geprogrammeerd.
Wel fijn dat jullie meedenken!  |
Zondag 21 Maart 2010 12:04 pm |
|
|
|
|
irene
Vlieger
Vandaar ook die nieuwsbrief, die het uitlegt
Fijn dat je een hier even bent gaan kijken en voor jou reactie!
|
Zondag 21 Maart 2010 12:47 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 13 Februari 2012 6:43 pm
|
|
|
|
|