mailadres die je wilt hebben

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Suggesties en meer voor dit papegaaien forum

Auteur Onderwerp
Mariss
Vlieger

mailadres die je wilt hebben  Reageer met quote  

Hoooiii, even een vraagje om het makkelijker te maken voor de mod's. Kan er geen 'Ik wil een emailadres van iemand hebben topic' gemaakt worden? Dan als iemand een mailadres wilt hebben kunnen de mods met 1 klik op de knop kijken
Ik ben moe, dus het kan stom uitgelegd zijn. Maar om het makkelijker te maken voor de mods Laughing
Bericht Zaterdag 1 Augustus 2009 8:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik denk dat dat helemaal geen raar idee is Wink

Ik heb je berichtje even naar het topic "Suggesties en meer voor dit forum" verplaatst.
Bericht Zaterdag 1 Augustus 2009 10:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm, ff zien wat Sue ervan denkt, wel heel lief van je dat je aan de modjes denkt Hulde!
Bericht Zaterdag 1 Augustus 2009 11:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is een goed idee! Het enige probleem zal misschien voor nieuwe mensen zijn dat ze het 'emailadres' topic niet kunnen vinden?
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 8:18 am
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

erop wijzen kan nooit kwaad Mr. Green
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 9:35 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 4:04 pm
  Berichten van afgelopen: