Nieuw bericht - Reactie

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Suggesties en meer voor dit papegaaien forum

Auteur Onderwerp
Whisper
Kamikaze piloot

Nieuw bericht - Reactie  Reageer met quote  

Misschien een rare vraag.... maar als je een topic bekijkt, zou de knop "reactie" dan boven de knop "nieuw bericht" geplaatst kunnen worden?

Het is me al een paar keer gebeurd dat ik wilde reageren en in plaats daarvan een nieuwe bericht maakt. Embarassed
Bericht Woensdag 24 December 2008 11:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Nieuw bericht - Reactie  Reageer met quote  

Wat bedoel je precies? Bedoel je de set van knoppen boven je berichtje of eronder?
Goed dat je het aanhaalt! Zouden er trouwens teksten zijn die wat duidelijker zouden zijn?
Bericht Donderdag 25 December 2008 9:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Die boven ook, maar vooral die onder.
Links klik je sneller dan rechts en boven sneller dan onder, en als je in een topic zit wil je vaker reageren dan een nieuw topic starten.

Dus mijn idee is om de knoppen zo neer te zetten:

* Bovenaan het topic:
Reactie plaatsen | Nieuw bericht

* Onderaan het topic:
Reactie plaatsen
Nieuw bericht
Bericht Donderdag 25 December 2008 12:13 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja, ik had er vroeger ook veel problemen mee. Alleen vraagt hij met nieuw onderwerp altijd ook een topictitel, anders wordt het niet geplaatst, dus dan was ik altijd net op tijd gestopt.

Grotere problemen heb ik binnen de berichten zelf, met 'citeer' en 'edit'. Daar wordt niks gevraagd, dus ben ik zowat notorisch bekend om mijn eigen berichten citeren ipv. aanpassen Rolling Eyes
Bericht Donderdag 25 December 2008 12:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Bedankt voor je input Whisper! Hulde! Ga er eventjes naar kijken. Vind je de teksten duidelijk genoeg? Of zou je iets anders duidelijker vinden?

Shi: Die 'edit' knop.. Laughing Ben ook een paar keer de fout in gegaan en heb berichten van andere mensen veranderd!! Shocked
Bericht Vrijdag 26 December 2008 9:21 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik ben dan geen Whisper... maar ik vind de knopen wel verder duidelijk. Het is denk ik meer, voor mij althans, dat ik niet heel bewust zit te lezen wat er op staat maar gewoon een beetje automatisch en naar herinnering klik. En het is veel vaker reageren op andermans topics dan zelf een nieuw topic openen - maar omdat nieuw topic vooraan staat, verklik ik me wel eens. Misschien zou het genoeg zijn om die twee om te draaien?

Sue Mr. Green ik leef met je mee... biiijna Razz
Bericht Vrijdag 26 December 2008 9:25 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmpf, dank je.. Dat kwam er gemeend uit. Nee! Nee! Laughing

Ik hoop dat omdraaien genoeg is.
Bericht Vrijdag 26 December 2008 9:44 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Vind je de teksten duidelijk genoeg? Of zou je iets anders duidelijker vinden?

Misschien in plaats van "nieuw bericht", "nieuw onderwerp"? Want een bericht kan ook een reactie zijn.
Bericht Vrijdag 26 December 2008 12:19 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

als de reactie knop weer rechts komt...graag!!! ik zit er nu ook telkens naast...hihi...kwestie van wennen denk ik!!! Mr. Green
Bericht Vrijdag 26 December 2008 7:06 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik vind het zo juist wel fijn Mr. Green
Bericht Vrijdag 26 December 2008 7:28 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Overigens vind ik het al een stuk duidelijker nu "nieuw bericht", "nieuw onderwerp" is. Dus als het echt lastig is zoals ze nu staan kunnen ze wel omgedraaid.
Bericht Vrijdag 26 December 2008 7:49 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: Nieuw bericht - Reactie  Reageer met quote  

Is het zo goed? Ik dacht, als het knopje eronder moet wordt het misschien een beetje houtje-touwtje? Embarassed
Bericht Vrijdag 26 December 2008 9:52 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik vind het super duidelijk zo, bedankt! Hulde!
Bericht Vrijdag 26 December 2008 10:05 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gelukkig! Very Happy Mochten er andere suggesties zijn..
Bericht Zaterdag 27 December 2008 10:02 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Sad Sad Sad Ik moet mijn memorie van mijn handen opneiuw instellen. Ik zit nu op de verkeerde knoppen te drukken Crying or Very sad
Even veel berichtjes plaatsen dan ben ik zo weer gewend Mr. Green Laughing

\Sh*t, even kopieren en opnieuw in reactie plakken, want ik zit alweer in een nieuw onderwerp
Bericht Zaterdag 27 December 2008 10:04 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:17 pm
  Berichten van afgelopen: