Op vakantie!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Peppi
Net uit het ei

Op vakantie!  Reageer met quote  

We gaan niet vaak lang weg...omdat we nu eenmaal een huishouden hebben met beesten.

En als we al weg gaan dan zijn de familie en vrienden zijn zo op elkaar ingesteld dat we allemaal op elkaars honden, katten, konijnen kunnen en willen passen.

Maar nu is daar Peppi...nu is ze nog klein en hangt gruwelijk aan haar baasje * Jack*. Jack zelf word al ziek als hij bedenkt een paar dagen zonder Peppi te moeten, daar valt overheen te komen...maar wat ik me afvroeg is hoe dat werkt in een Papagaaien"mind", als ze een poosje zonder hun baasjes zijn..en waar brengt iedereen hun gevederde vrienden onder?

[/i][/b]
Bericht Vrijdag 10 Oktober 2008 5:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Op vakantie!  Reageer met quote  

Ik ga zelden op vakantie en als ik ga dan zorgt familie vaak voor ze. Of ze gaan mee. Dat vinden ze vaak nog hartstikke leuk ook.
Bericht Vrijdag 10 Oktober 2008 6:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Jolanda
Vlieger

Reageer met quote  

Mijn ouders hebben voor ons beestenspul gezorgd. En toen we terug kwamen had met name Gijsje een paar nieuwe dingen geleerd. Dus het kan best goed uitpakken....ze is sindsdien ook dol op mijn vader. Als hij binnenkomt wordt Gijs helemaal opgewonden Very Happy
Bericht Vrijdag 10 Oktober 2008 7:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Als wij weg gaan gaat Herman mee of gaat naar mijn zus.
Daar vermaakt hij zich ook prima. Wel kan ik merken dat hij echt blij is als ik terug ben. Maar hij eet goed, slaapt lekker etc bij mijn zus.

In zijn reis - logeerkooi heb ik altijd ook wat speeltjes uit zijn gewone kooi plus wat nieuwen. Vertrouwd en toch ook wat nieuwe uitdagingen Wink
Bericht Zaterdag 11 Oktober 2008 9:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:17 pm
  Berichten van afgelopen: