Titel

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Suggesties en meer voor dit papegaaien forum

Auteur Onderwerp
millie
Kamikaze piloot

Titel  Reageer met quote  

Sue misschien is het een idee om een afdeling voor kwekers te maken. zo kunnen zoekende snel te weten komen wie kweekt wat en waar:D

Of bijvoorbeeld onder je gebruikersnaam neer zetten of je kweker bent Smile

scheeld voor nieuwe forum leden een hoop speurwerk:)
Bericht Maandag 27 Oktober 2008 3:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmm, dat nieuwe onderdeel lijkt me inderdaad ook wel wat. Is voor ons modjes ook handig te zoeken wie en wat, voor het geval een nieuwkomer zijn weg nog niet goed kan vinden, kunnen we ze toch op weg helpen.
Goed idee Millie Laughing
Bericht Maandag 27 Oktober 2008 9:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

en het is beter een betrouwbare kweker van het forum te hebben dan een miskoop bij bijvoorbeeld Dennis papegaaien:)
Bericht Maandag 27 Oktober 2008 10:15 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Kan ik alleen maar beamen. Al heb ik persoonlijk geen contact gehad of ervaring met Dennis of *CENSUUR*. De berichten zeggen meer al genoeg natuurlijk. Enfin, we zien wel wat Sue ervan denkt. Laughing
Bericht Dinsdag 28 Oktober 2008 9:45 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat bedoelen jullie precies? Een apart forum of topic? Want een topic is er al.. Very Happy
Bericht Dinsdag 28 Oktober 2008 12:14 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mmm tsja...er is natuurlijk al een subforum over kweken met parkieten en papegaaien...
Millie, bedoel je een lijst met kwekers om in dat forum te plaatsen? dan moeten kwekers wel zelf weten of ze erop willen staan lijkt me?? En hoe weten wij van fluffies of iemand een 'betrouwbare' kweker is? De kwekers die hier regelmatig komen kunnen daar zo op wat mij betreft, maar hoe doe je dat met nieuwkomers? Die kunnen zichzelf als betrouwbaar bombarderen, ook een Dennis bij wijze van!! Laughing Laughing Zo'n lijst vind ik niet gek, als er duidelijk bij staat (voor nieuwe leden) dat het nog steeds verstandig is de kweker aan een eigen kritische blik te onderwerpen. Dus dat fluffies geen herrie krijgt als een klant met een kweker 'zaken' doet en er iets mis gaat...ik noem maar iets!
Een extra aanduiding onder de naam ben ik niet zo voor, dat geeft valse deskundigheid aan....Stel, dan staat er bij mij Laura B, Kweker...oftewel ik heb er dus 'verstand' van.. Hulde! Hulde! En is iemand die een nestje agaatjes heeft dan ook meteen een kweker??.Dat soort dingen kun je in je profiel kwijt lijkt me...
Bericht Woensdag 29 Oktober 2008 2:36 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Nu komen er steeds vragen agatje gezocht, bbtje gezocht etc.

Als je een topic hebt waar niemand op kan reageren maar wel de namen van bijvoorbeel esjo voor pyrrhura's. dan kunnen ze op de dagboek pagina's kijken hoe esjo dat bijvoorbeeld doet.

Maar dan weten alle leden niet alleen nieuwe dan ze misschien bij esjo een lief vogeltje kunnen aanschaffen.

Was maar een idee Smile
Bericht Woensdag 29 Oktober 2008 6:23 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo'n lijst vind ik ook best een goed idee... Wink
Alleen hoe komt de kweker met de 'klant' in contact? Misschien toch een mogelijheid om te reageren in het topic??
Bericht Woensdag 29 Oktober 2008 7:37 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Reageren op de gebruikerspagina?

Maar dan weet je iedergeval welke je moet hebben Smile er zijn er nogal wat hihihihihih
Bericht Woensdag 29 Oktober 2008 10:27 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Misschien is het een idee om te vertellen hoe je je vogels gehuisvest hebt, of je je vogels hebt getest en waarop, dit als aanvulling op de lijst van soorten die je kweekt? Question
Bericht Vrijdag 31 Oktober 2008 9:03 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Lijkt me een goeie Sue!!
Millie, ik bedoel gewoon reageren in de lijst met kwekers, niet in de gebruikerspagina, al mogen mensen dat natuurlijk altijd zelf weten Wink
Bericht Vrijdag 31 Oktober 2008 9:25 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Als er nog meer criteria zijn.. Vul me aub aan. Meer info is altijd beter. Very Happy
Bericht Vrijdag 31 Oktober 2008 9:49 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja indd mis wel handig als je mensen kunnen reageren:)

Ja soort leeftijd geringd etc, huisvesting voer. natuurbroed handopfok vanaf welke leeftijd, foto's erbij.
Bericht Woensdag 5 November 2008 10:55 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Als het één lang topic wordt krijgt iedere kweker telkens een berichtje als er op de andere kweker wordt gereageerd.
Ik zou er wel aan willen verbinden dat iemand 'regular' moet zijn om op de lijst te komen: zo wordt de lijst niet alleen gebruikt om te adverteren (door mensen die hier misschien alleen komen om op de lijst te komen) plus we weten dan beter wat voor vlees we in de kuip hebben zeg maar.
Bericht Donderdag 6 November 2008 7:56 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:18 pm
  Berichten van afgelopen: