een paar vragen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Valkparkieten forum, voor de valkparkiet

Auteur Onderwerp
loveanimals
Eitje

een paar vragen  Reageer met quote  

ik heb een paar vragen want ik wil graag een valkparkiet maar ik mag er maar een van mijn moeder en vader is dat erg??
en als ik hem dankrijg dan mag ik er een van een vriendin die valkparkieten heeft maar moeder ze een ring om??
mijn moeder is een beetje allergies maar we hebben er al eerder een gehad en ze kon er wel tegen als ze wat vaker stofzuigde

wat heb je allemaal nodig voor een vogel??
hoegroot moet de kooi minimaal zijn?

alvast bedankt Hulde!

xx
Bericht Vrijdag 10 December 2010 4:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hoi hoi
wat leuk dat je een valkje mag. ook al zit die alleen, is niet erg hoor. als je genoeg aandacht geeft moet dat goed kunnen en als de kooi ergens staat waar ook mensen zijn is dat ook heel goed te doen.
dat er geen ringetje om de poot zit is niet erg hoor. ik heb er ook een aantal zonder ring. maakt hen echt niet slechter of zo hoor.
de kooi moet groot genoeg zijn dat de vleugels gestrekt kunnen worden zonder de tralies aan te raken.
veel succes er mee. Very Happy
Bericht Maandag 13 December 2010 8:18 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
loveanimals
Eitje

Reageer met quote  

alvasr bedankt maar het kuikentje van mijn vriendin is overleden dus ik zal toch nog wel ff moeten wachten Sad maar ik kaan wel wachten hoor tenslotte krijg ik dan eindelijk een valkparkietje wat ik al die tijd al graag wilde XD

nog bedankt voor de reactie

xx
Bericht Maandag 13 December 2010 5:28 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat jammer dat het kuikentje het niet heeft gehaald. ik zal voor je duimen dat je gauw een valkje krijgt. wie weet is de Kerstman wel zo lief... Very Happy
Bericht Dinsdag 14 December 2010 7:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
loveanimals
Eitje

Reageer met quote  

Hulde! ik hoop dat de kerstman lief is
maar van mijn moeder moet ik wacten tot mijn verjaardag

maar ik ben al blij dat ik er een mag wa t ik heb bijna ooit een dier gehad omdat mijn moeder allegies is maar een vogel hebben we ook al eerder gehad dus........ dan kan het wel

maar ik hoop dat de kerstman in een goed humeur is dit jaar

xx
Bericht Dinsdag 14 December 2010 5:20 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hmmm, ben je braaf geweest dan dit jaar? Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 14 December 2010 5:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
loveanimals
Eitje

Reageer met quote  

mij cijfers van deze periode zijn niet super maar gee onvoldoendes

maar ik heb van de sint al een digitale camera gehad en in her gedicht stond dat hij het samen met d kerstman had gekocht

maar ik hoop dat er een kansje in zit maar ik denk het niet maar dan maar wachten tot aan mijn verjaardag :s

ik kan al bijna niet meer wachten maar ik zal toch moeten XD

xx
Bericht Dinsdag 14 December 2010 9:20 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zou natuurlijk jammer zijn maar hoe dan ook is geduld een mooie zaak, zeker om in die tijd verder te denken over speeltjes zelf maken, dingen bedenken over hoe je je lieverd gaat bezighouden en vertroetelen. Ook die voorbereidingen zijn leuk om te doen.
Bericht Dinsdag 14 December 2010 10:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
loveanimals
Eitje

Reageer met quote  

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar ik heb morgen een groot probleem want ik moet een toets van school inhalen en ik heb kans dat het tot half 5 duur maar ik weet dat dus niet en ik moet om 5 uur paardrijden en ik moet daar rond half 5 al zijn dus ik weet niet wat ik moet doen

wat zouden julie doen
Droog

alvast thanks Vrienden
Bericht Woensdag 15 December 2010 5:26 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

School is heel belangrijk hoor, paardrijden is heel leuk maar ik zou mijn school toch echt wel voorop stellen. Het is echt heel belangrijk dat je je toets goed doet.
Bericht Donderdag 16 December 2010 12:02 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

helemaal met Sarah eens, maak die toets. paardrijden kun je altijd nog. de school is zo belangrijk voor je latere leven. als je een baan zoekt. doe die toets, dan ga ik heel hard voor je duimen dat je er heel goed doorheen komt Veertje
Bericht Donderdag 16 December 2010 12:34 pm
loveanimals
Eitje

Reageer met quote  

de toets ging redelijk en ik ben ook nog eens naar paardrijden geweest omdat de toets niet zo lang duurde XD het rijden ging hartstikke goed Smile

maar toch bedankt voor het advies (L)

xx
Bericht Donderdag 16 December 2010 7:14 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

goed zo, nu heb je beiden kunnen doen. ben trots op je. echt waar. nu hopen op het resultaat. laat mijn kaarsje voor jou gisteren niet voor niets zijn geweest Bidden
Bericht Vrijdag 17 December 2010 7:39 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Aha, heerlijk hoor, toch nog je hobby kunnen doen na de toets. Super. Veertje
Bericht Vrijdag 17 December 2010 9:26 am
loveanimals
Eitje

Reageer met quote  

goed nieuws mijn vriendin verwacht nieuwe eieren want dir vogel zijn constant aan het paren dus misscin mag ik er alsnog van haar en al ze binnen een maand komen kunnen ze het nestje ongeveer rond mijn verjaardag uit XD

dus ik hoop het Smile

xx
Bericht Zondag 2 Januari 2011 8:49 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:19 pm
  Berichten van afgelopen: