|
|
|
loveanimals
Eitje
|
| een paar vragen |
|
|
ik heb een paar vragen want ik wil graag een valkparkiet maar ik mag er maar een van mijn moeder en vader is dat erg??
en als ik hem dankrijg dan mag ik er een van een vriendin die valkparkieten heeft maar moeder ze een ring om??
mijn moeder is een beetje allergies maar we hebben er al eerder een gehad en ze kon er wel tegen als ze wat vaker stofzuigde
wat heb je allemaal nodig voor een vogel??
hoegroot moet de kooi minimaal zijn?
alvast bedankt
xx |
Vrijdag 10 December 2010 4:17 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
hoi hoi
wat leuk dat je een valkje mag. ook al zit die alleen, is niet erg hoor. als je genoeg aandacht geeft moet dat goed kunnen en als de kooi ergens staat waar ook mensen zijn is dat ook heel goed te doen.
dat er geen ringetje om de poot zit is niet erg hoor. ik heb er ook een aantal zonder ring. maakt hen echt niet slechter of zo hoor.
de kooi moet groot genoeg zijn dat de vleugels gestrekt kunnen worden zonder de tralies aan te raken.
veel succes er mee.  |
Maandag 13 December 2010 8:18 am |
|
|
loveanimals
Eitje
|
alvasr bedankt maar het kuikentje van mijn vriendin is overleden dus ik zal toch nog wel ff moeten wachten maar ik kaan wel wachten hoor tenslotte krijg ik dan eindelijk een valkparkietje wat ik al die tijd al graag wilde XD
nog bedankt voor de reactie
xx |
Maandag 13 December 2010 5:28 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
wat jammer dat het kuikentje het niet heeft gehaald. ik zal voor je duimen dat je gauw een valkje krijgt. wie weet is de Kerstman wel zo lief...  |
Dinsdag 14 December 2010 7:39 am |
|
|
loveanimals
Eitje
|
ik hoop dat de kerstman lief is
maar van mijn moeder moet ik wacten tot mijn verjaardag
maar ik ben al blij dat ik er een mag wa t ik heb bijna ooit een dier gehad omdat mijn moeder allegies is maar een vogel hebben we ook al eerder gehad dus........ dan kan het wel
maar ik hoop dat de kerstman in een goed humeur is dit jaar
xx |
Dinsdag 14 December 2010 5:20 pm |
|
|
Sarah
Moderator

hmmm, ben je braaf geweest dan dit jaar?  |
Dinsdag 14 December 2010 5:41 pm |
|
|
|
|
loveanimals
Eitje
|
mij cijfers van deze periode zijn niet super maar gee onvoldoendes
maar ik heb van de sint al een digitale camera gehad en in her gedicht stond dat hij het samen met d kerstman had gekocht
maar ik hoop dat er een kansje in zit maar ik denk het niet maar dan maar wachten tot aan mijn verjaardag :s
ik kan al bijna niet meer wachten maar ik zal toch moeten XD
xx |
Dinsdag 14 December 2010 9:20 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Zou natuurlijk jammer zijn maar hoe dan ook is geduld een mooie zaak, zeker om in die tijd verder te denken over speeltjes zelf maken, dingen bedenken over hoe je je lieverd gaat bezighouden en vertroetelen. Ook die voorbereidingen zijn leuk om te doen. |
Dinsdag 14 December 2010 10:04 pm |
|
|
loveanimals
Eitje
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar ik heb morgen een groot probleem want ik moet een toets van school inhalen en ik heb kans dat het tot half 5 duur maar ik weet dat dus niet en ik moet om 5 uur paardrijden en ik moet daar rond half 5 al zijn dus ik weet niet wat ik moet doen
wat zouden julie doen
alvast thanks  |
Woensdag 15 December 2010 5:26 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

School is heel belangrijk hoor, paardrijden is heel leuk maar ik zou mijn school toch echt wel voorop stellen. Het is echt heel belangrijk dat je je toets goed doet. |
Donderdag 16 December 2010 12:02 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
helemaal met Sarah eens, maak die toets. paardrijden kun je altijd nog. de school is zo belangrijk voor je latere leven. als je een baan zoekt. doe die toets, dan ga ik heel hard voor je duimen dat je er heel goed doorheen komt  |
Donderdag 16 December 2010 12:34 pm |
|
|
loveanimals
Eitje
|
de toets ging redelijk en ik ben ook nog eens naar paardrijden geweest omdat de toets niet zo lang duurde XD het rijden ging hartstikke goed
maar toch bedankt voor het advies (L)
xx |
Donderdag 16 December 2010 7:14 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
goed zo, nu heb je beiden kunnen doen. ben trots op je. echt waar. nu hopen op het resultaat. laat mijn kaarsje voor jou gisteren niet voor niets zijn geweest  |
Vrijdag 17 December 2010 7:39 am |
|
|
Sarah
Moderator

Aha, heerlijk hoor, toch nog je hobby kunnen doen na de toets. Super.  |
Vrijdag 17 December 2010 9:26 am |
|
|
loveanimals
Eitje
|
goed nieuws mijn vriendin verwacht nieuwe eieren want dir vogel zijn constant aan het paren dus misscin mag ik er alsnog van haar en al ze binnen een maand komen kunnen ze het nestje ongeveer rond mijn verjaardag uit XD
dus ik hoop het
xx |
Zondag 2 Januari 2011 8:49 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:19 pm
|
|
|