in de rui???nu al???

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Valkparkieten forum, voor de valkparkiet

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by inge28
Maar houden ze daar geen trauma aan over als een vreemde hem uit zijn kooi gaat halen..want ikzelf kan hem ook niet pakken!
En als hij gewiekt is is hij dan sneller tam of maakt dat niet veel uit?

Hij zal echt geen trauma krijgen hoor.. Smile Let wel goed op je eigen reactie. Als je laat merken dat hij zielig is, zal hij zich ook zielig gaan gedragen. Ze weten dingen zó goed uit te buiten. Nee! Nee!

Als hij gewiekt is kan je hem gewoon wat beter hanteren. Je moet dan wel actief met 'm aan de slag gaan natuurlijk.. Wink Als hij dan goed genoeg opstapt kan je daarna gewoon z'n vleugels weer laten groeien en hem door de kamer laten fladderen. Ik zou 'm wel leren om op commando naar je vinger toe te komen, dat is ook handig als hij kan vliegen!
Bericht Zondag 28 September 2008 9:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
inge28
Net uit het ei

Reageer met quote  

en hoe leer ik hem dat??op commando naar mijn vinger komen???hahahaha...dat lijkt me ook niet makkelijk!
Bericht Zondag 28 September 2008 9:44 am
 Gebruikers profiel bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:22 pm
  Berichten van afgelopen: