Iyho: vragen over valkparkiet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Valkparkieten forum, voor de valkparkiet

Auteur Onderwerp
Iyho
Eitje

Iyho: vragen over valkparkiet  Reageer met quote  

Gisteren heb ik Iyho opgehaald. Hoe oud hij precies is weet ik niet, maar ze is nog wel erg jong, en eet zelfstandig..

Gisteren hadden we wel wat moeite met het uithalen van Iyho uit het doosje, maar toen ze er eenmaal uit was, klo ze de tralies al in.

Gister avond kon ik de kuif, en het puntje van de veren al aanraken zonder enig probleem.
Ook kreeg ik ook al een beetje trosgierst naar binnen.

Nu vind ze het nog heel eng om trosgierst te eten, maar gewoon aaien kan wel.
De pootjes mag ik ook al aanraken, maar het buikje niet.
Ik heb geen ervaring met valkparkieten, en weet nu neit wat ik moet doen.
als ik goede concentratie met haar heb, gaat het al wel goed, maar weg klimmen doet ze ook veel.

zal ik nu gewoon kijken of ze al echt begint te genieten van aaien, en dan gaan kroelen, of kan ik beter verder proberen te gaan, met trosgierst?
Bericht Dinsdag 11 November 2008 3:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hallo, van harte gefeliciteerd met jullie valkje