Zoals sommige weten had ik 2 valkjes overgenomen ivm verstoten uit het nest.
Een daar van heeft een goed huisje en de andere Kuifje zou ik houden zo lieve knuffel is dat.
Maar al mijn vogels zitten onder elkaar ieder zijn eigen kooi ze zien elkaar niet horen elkaar wel. na zien niet Jade zien ze natuurlijk. maar dat is het probleem Kuifje stond voor de kooi en iedereen kon hem zien, met name Jade die kon dat niet hebben en ging zichzelf toetakelen zijn pennen trok hij uit zijn vleugels.
Nu kwam er een collega van mijn vader en die was helemaal gek op Kuifje er was meteen een klik. met de vraag ik zoek een vogel en zou hij bij mij mogen wonen. ik jaaa neeee want het is een schat enz.
Maar aan de andere klant het is beter voor Jade. Ik heb besloten Kuifje weg te doen het gaat echt super mooie grote kooi en is de heledag los.
Met Jade gaat het ook supeer zijn pennen komen terug.
dus mijn conclusie ik neem geen tamme gaaitjes meer, misschien nog een koppel maar iedergeval geen knuffel gaaitje dat is gewoon niet goed voor Jade. Zo dat was even mijn verhaal maar dan weten jullie hoe het gegaan is.
Dinsdag 6 November 2007 8:55 am
Sue Moderator
Re: Kuifje is weg
Jeetje Millie, wat een verhaal.. Jade is een gevoelig aga'tje he?
Volgens mij hebben we nooit foto's gezien van Kuifje..
Volgens mij heb je een superhuisje gevonden maar.. Houd je contact met die mensen over Kuifje?
quote:Originally posted by Sue
Jeetje Millie, wat een verhaal.. Jade is een gevoelig aga'tje he?
Volgens mij hebben we nooit foto's gezien van Kuifje..
Volgens mij heb je een superhuisje gevonden maar.. Houd je contact met die mensen over Kuifje?
jaa ze komen hier ook wel eens en mailen al 2 keer zal eens een foto van kuifje plaatsen
Dinsdag 6 November 2007 4:51 pm
Sue Moderator
Re: Kuifje is weg
Ben benieuwd naar Kuifje! Zijn ze hier al eens geweest? En zijn ze al lid?
Wat leuk dat ze al twee keer gemaild hebben!