|
|
|
sander1982
Eitje
|
| lucky is niet zo blij |
|
|
Hallo beste mensen van dit forum,
Ik heb een Valkparkiet, zijn naam is Lucky en is 1,5 jaar oud. Ik ben al 1,5 jaar bezig om hem tam te maken maar heb het idee dat dit tegenwerkende effecten heeft.
Lucky vindt het geen probleem om op te stappen , op de hand. Maar zodra hij uit de kooi is begint hij te trillen als een bezetene. De grond vindt hij geen probleem. Hetzelfde geldt voor op de kooi. Maar zodra er mensen in de buurt komen springen de stekkers.
Hij gaat blazen, krijsen en happen naar mensen. daarnaast maak ik me lichtelijke zorgen door zijn vacht. Hij wast zich slecht en aan zijn veren zie je dat hij zijn veertjes eet. Hij plukt als het ware... Douchen is daarentegen geen probleem, dat vindt hij heerlijk en is gek genoeg dan niet agressief
Zijn voedsel heb ik al verandert en in zijn hok hangt genoeg afleiding. Lucky is zo'n 6 uur per dag bovenop zijn kooi te vinden omdat ik vrijheid een belangrijk iets vindt. Alleen de aanhankelijkheid naar mensen is ver te zoeken.
Ik hoop dat ik wijze tips mag ontvangen, geloof me heb vele dingen al geprobeerd resulterend in vele bloedende vingers.
Sander |
Woensdag 10 Februari 2010 10:43 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
Hallo Sander, je hebt hier al een topic voor geopend, laat het daar dan bij omdat je anders dubbel op krijgt. ik denk dat hier beter een slotje op kan en dat je gewoon verder gaat met je andere topic.
als een van de modjes dit kan sluiten? |
Donderdag 11 Februari 2010 7:55 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Inderdaad , dit onderwerp staat dubbel Hier zet ik een slotje op.
Dank je alexandraatje  |
Donderdag 11 Februari 2010 8:49 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:23 pm
|
|
|
|
|