|
|
|
Annika
Kuikentje
|
| mijn vriend wil het ook |
|
|
Het is gelukt hoor mijn vriend is overstag, we nemen een valkje bij onze grasparkiet Joey in huis!
Ik heb bij de kweker waar ik Bobbie en Kuifje heb gehaald eentje gereserveerd : donker met wit op de veren maar geel op het kuifje
Het duurt nog even voor hij/zij mee naar huis mag, dus ik hoop dat ik de tijd tot dan een beetje door kom
Nu nog een naam verzinnen ... |
Vrijdag 11 Juli 2008 8:35 pm |
|
|
ellenparrot
Vlieger
|
| Re: mijn vriend wil het ook |
|
|
erg leuk voor je!! ben benieuwd hoor!
|
Vrijdag 11 Juli 2008 11:49 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hé, alvast gefeliciteerd. Die mannen zijn toch altijd wel te overtuigen hé. Goed gedaan. De tijd zal je wel doorkomen hoor, je kijkt er natuurlijk erg naar uit maar dag per dag en het komt dan sneller als je denkt.  |
Zaterdag 12 Juli 2008 8:39 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: mijn vriend wil het ook |
|
|
Heeeey wat gaaf zeg! Alvast gefeliciteerd!
Wat voor naam zoek je? Grappig, leuk, pittig? |
Zaterdag 12 Juli 2008 10:56 am |
|
|
Annika
Kuikentje
|
ja da's een goeie. Grappig vind ik altijd leuk.
De namen van onze andere parkieten ken je, onze ratten vroeger heetten Sipje en Sopje
En later kwam er een die kreeg de naam Rataplan. |
Zaterdag 12 Juli 2008 11:00 am |
|
|
kaatjuh87
Fladderaar
heej annika ole ole ole
leuk joh dat het mag!!!
alvast veel voorpret  |
Maandag 14 Juli 2008 8:47 am |
|
|
|
|
Annika
Kuikentje
|
dat lukt wel ik ben nu druk met de voliere vogels en ook daar boek ik resultaat.
Twee grasparkieten mag ik soms dicht in de buurt komen, nr 3 lust ook trosgierst uit mijn hand, Valkparkiet kuifje heeft gisteren een klein bolletje tros tussen mijn vingers uit gegeten en met Bobbie kan ik af en toe knuffelen Dan wil ie eerst weg, maar kroel ik in zijn nekkie en zie je 'm echt weer op z'n gemak gaan zitten met de oogjes dicht  |
Maandag 14 Juli 2008 8:59 am |
|
|
kaatjuh87
Fladderaar
ohh leuk annika!
heerlijk zijn ze he dat valkjes
ik kan ook niet wachten tot angel thuiskomt........ |
Maandag 14 Juli 2008 9:04 am |
|
|
|
|
Annika
Kuikentje
|
|
|
|
ik heb het anders gedaan
Ik ben inmiddels behoorlijk verliefd geworden op Bobbie dus ik dacht : ik kan hem/haar natuurlijk bij Joey zetten en als dat goed gaat blijft hij/zij binnen en gaat de nieuwe straks in de voliere.
Bobbie is een heel zachtaardig vogeltje, bijt ook niet of nauwelijks als ik in de buurt kom, maar ook tegen de grasparkieten is ie erg rustig. De enige naar wie hij/zij af en toe knauwt is Kuifje.
Dus gistermiddag heb ik Bobbie binnen gehaald. Eerst was Joey even in paniek, wilde zijn kooi niet meer in, maar nu gaat het fantastisch! Ze zitten nog niet pal naast elkaar, maar wel op 1 stok
Ik ga een aantal keer per dag even met mijn hand in de kooi om Bobbie op te laten stappen. Hij is nog niet zover dat ie direct opstapt, maar het lukt wel!
We hebben 'm gisteravond in de woonkamer laten vliegen en net weer. Ik krijg 'm namelijk gewoon op mijn vinger terug in de kooi
Net heb ik ook even met 'm zitten kroelen, het is echt zo'n schatje Joey kwam ook nog even buurten, hartstikke leuk dus! |
Donderdag 17 Juli 2008 9:27 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hey wat gaaf dat het zo goed gaat met die twee zeg! Foto's? Heet je nieuwe valkje Bobbie?
Kaatjuh: Wanneer komt Angel naar huis?  |
Vrijdag 18 Juli 2008 8:51 am |
|
|
Annika
Kuikentje
|
ja ik had ze Bobbie en Kuifje genoemd (lekker origineel, maar goed ) Nu is het alleen wel jammer dat het Joey en Bobbie is, allebei met dezelfde klank  |
Vrijdag 18 Juli 2008 9:15 am |
|
|
|
|
kaatjuh87
Fladderaar
Angel komt Zondag naar huis
ze heeft gisteren laten zien aan de kweker dat ze zelf kan eten
JOEHOEWWW
maar jah nu moeten we heel hard aant werk om de voliere af te krijgen hihihihi |
Vrijdag 18 Juli 2008 10:52 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hahaha, dat is goed nieuws, dat word nog snel klussen om alles af te krijgen dan want de kleine spruit wil dringend naar huis.  |
Vrijdag 18 Juli 2008 1:07 pm |
|
|
kaatjuh87
Fladderaar
hihi
ja de voliere is eigenlijk al klaar alleen de stokken nog vast doen...
maar manlief moet nog even het deurtje maken want nu zit er een gat in het gaas ....
maja hij moet een beetje veel werken.... dus schiet niet echt op..
ow ik heb er zown zin in heh pffffffffffff....
ik ga zo een beetje stokjes fixen en m'n zelf gemaakte touwbrug ophangen ..... ik hoop dat Charlie en Angel het mooi gaan vinden..... |
Vrijdag 18 Juli 2008 1:31 pm |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 20 November 2008 6:15 pm
|
|
|
|
|
|