zoals ik al zei, onze valkjes merk ik niet veel verschil in het gedrag. ze zijn zachtaardig zowel man als pop.
maar als jij een popje wilt nemen kan het zijn dat ze eitjes gaat leggen. valkjes staan er om bekend dat ze zomaar kunnen gaan leggen. ook al hebben ze geen partner.
Dinsdag 29 Juni 2010 1:51 pm
palmlover Eitje
oke .. maar popjes zijn tog rustiger?
Dinsdag 29 Juni 2010 1:53 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
ze zijn eigenlijk allebei rustig. ik merk geen verschil bij die van mij. hooguit als popjes broeds zijn, dan kunnen ze wat feller worden maar verder niet. in feite maakt het niet zoveel uit hier of je een pop of man neemt. valkjes zijn gewoon zo lief daar kan je met genoeg aandacht en geduld heel veel mee doen. echt waar.
ik zou voor een man kiezen omdat die iets fellere wangen heeft en ook fluit. maar dat is mijn mening. als jij liever een popje hebt is dat ook een hele goede keuze
Dinsdag 29 Juni 2010 1:56 pm
palmlover Eitje
das nou net het probleem .. ik weet niet of ik een popje wil of een man
haha, had ik het toch goed gesnapt....
Als alexandraatje zegt dat het niet zoveel verschil maakt, dan kun je idd voor beide kiezen...maar ik neig ook eerder naar een man, idd ivm eitjes/legnood....
Dinsdag 29 Juni 2010 2:11 pm
quote:Originally posted by palmlover
das nou net het probleem .. ik weet niet of ik een popje wil of een man
ok laat ik het dan zo vragen, will je dat je valkje naast het tam zijn en met je speelt ook leuke deuntjes fluit? neem dan een man. een popje fluit niet. maar kan wel leuk spelen en ook tam worden.
helpt dat wat meer bij het kiezen?
Dinsdag 29 Juni 2010 2:48 pm
palmlover Eitje
ik woon nog bij mijn ouders en zusje en broers duss ik weet niet hoe zij er tegenover staan als ie de hele dag fluit .. maaar het helpt wel als je het zo bekijkt .. Bedankt!
Dinsdag 29 Juni 2010 2:50 pm
het is niet zo dat hij de hele dag fluit en zingt hoor. echt niet, maar als ze eens een gekke bui hebben dan fluiten ze wel eens. het is een heel vrolijk geluidje enb stoort echt niet. het is geen gillen of zo als je daar bang voor bent.
maar goed je bent weer een beetje op weg geholpen. nu nog de rest van de family overhalen
Dinsdag 29 Juni 2010 2:59 pm
palmlover Eitje
haha de rest van mijn familie is al om XD k moest alleen nog even weten of ik een popje neem of een manneke
xx
Dinsdag 29 Juni 2010 3:02 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:24 pm