Partner erbij gehaald

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Valkparkieten forum, voor de valkparkiet

Auteur Onderwerp
Birdlover
Net uit het ei

Partner erbij gehaald  Reageer met quote  

We hebben dus al sinds Dinsdag een mannetje bij onze beste Hari(Pop) erbij Razz
Het gaat wel goed. Ze begonnen heel rustig. Ze houden wel afstand van elkaar en hebben nog geen ruzie gemaakt dus het blijft wel vriendelijk haha.
En nu is het de nieuweling Saki die contact probeert te maken haha. Echt lief, hij durft op een jonge leeftijd al meer.

Dus ze gaan langzaam aan elkaar wennen toch? Het zou wel fijn zijn aangezien ik steeds minder tijd heb door mn werk.
Bericht Vrijdag 12 Juni 2009 8:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Re: Partner erbij gehaald  Reageer met quote  

Hey wat goed dat er nog geen ruzie is geweest. Smile Houd ze wel eventjes goed in de gaten, de eerste tijd. Veertje
Bericht Vrijdag 12 Juni 2009 9:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

We duimen dat ze elkaar leuk vinden, altijd fijn natuurlijk. Veertje
Bericht Zaterdag 13 Juni 2009 2:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Birdlover
Net uit het ei

Reageer met quote  

Haha ja. Het is grappig. De nieuwe steelt steeds haar favoriete plekje bij het eten, onbewust denk ik. Ik hoop dat ze inderdaad binnenkort beste buddies worden Veertje
Bericht Zaterdag 13 Juni 2009 3:02 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoe gaat het inmiddels nu ze elkaar wat langer kennen? Is de liefde al opgebloeid?
Bericht Dinsdag 16 Juni 2009 9:26 am
Birdlover
Net uit het ei

Reageer met quote  

sorry voor mn late reactie.

we zijn nu een paar weken verder en ik zie nog niet echt een verschil. ze zijn natuurlijk wel gewend aan elkaar maar ze spelen niet of maken contact met elkaar. ze zijn daar nog steeds een beetje bang voor. Wel jammer als dat zo blijft natuurlijk. Smile
Bericht Dinsdag 30 Juni 2009 1:23 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:24 pm
  Berichten van afgelopen: