ik heb chili en pepper als 2 kereltjes meegekregen,maar chili fluit altijd en pepper nooit.
ik had gehoord dat een mannetje meestal wel fluit,en een vrouwtje niet klopt dat?
zou het dan dus zo kunnen zijn dat pepper toch een vrouwtje is?
quote:Originally posted by carco
Het zou kunnen inderdaad:hoe zien ze er uit?
Groetjes: Caroline.
moet je even in me fotoalbum kijken bij chili,pepper en lady,daar staan heel veel fotos.
zijn witmaskertjes van ongeveer 6/7 maanden maar chili is niet echt forser dan pepper
Pepper lijkt me een bonte witmasker cinnamon, en als jij zegt dat die nooit fluit zou het goed een pop kunnen zijn. Dit kan je bij een bonte niet aan het uiterlijk zien.
Chili is volgens mij een cinnamon witmasker:is zijn kop al wit aan het worden? Dat kan ik op de foto's niet zien nl. Daar zie ik nog overwegend grijs.
quote:Originally posted by carco
Pepper lijkt me een bonte witmasker cinnamon, en als jij zegt dat die nooit fluit zou het goed een pop kunnen zijn. Dit kan je bij een bonte niet aan het uiterlijk zien.
Chili is volgens mij een cinnamon witmasker:is zijn kop al wit aan het worden? Dat kan ik op de foto's niet zien nl. Daar zie ik nog overwegend grijs.
Groetjes: Caroline.
chili is ook overwegend grijs en zie nog niks witter worden,ik denk ook dat ze jonger zijn dan die man zegt.
groetjes
Dinsdag 17 Maart 2009 9:37 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:27 pm