|
|
|
kaoru
Net uit het ei
| welke deuntjes zijn haalbaar? |
|
|
Hoi hoi, ik vroeg me af welke deuntjes jullie je valkjes hebben leren fluiten?
Wij zijn nu bezig Taro een gedeelte van het Adams family liedje te leren fluiten we zijn nou ongeveer 2 weken echt ermee bezig en hij kan het al bijna.
alleen het laatste stukje maakt ie er nog een potje van haha, dan weet ie niet meer wat ie moet doen denk ik en dan gaat hij allerlei toontjes door elkaar fluiten
welke deuntjes zijn haalbaar en hoeveel kunnen die van jullie er onthouden? (zal natuurlijk per valkje verschillen)
misschien zit er nog een leuke voor ons bij  |
Vrijdag 13 Augustus 2010 1:50 pm |
|
|
|
|
Nel
Vlieger
|
Ik heb zelf allemaal opvangvalkparkieten (uit asiels etc) en die verrassen me best vaak.
Zo heb ik er 1 die de bruidsmars fluit en 1 die het deuntje van Laurel en Hardy fluit.
Ook heb ik er 2 die kunnen praten.  |
Vrijdag 13 Augustus 2010 4:27 pm |
|
|
kaoru
Net uit het ei
Hoi Nel,
Wat lief dat je allemaal opvangvalkjes hebt
(ken ik jou niet van een ander forum ook?)
vind het best lastig om een leuk deuntje uit te kiezen want ben bang dat ik het te moeilijk maak.
dit deuntje is al behoorlijk simpel.
maarja hij is ook pas 3 maanden dus kan ook nog niet teveel verwachten natuurlijk.
praten heb ik nog nooit gehoord bij een valkparkietje. klinkt t een beetje duidelijk?
en wat zeggen ze dan? wel knap  |
Vrijdag 13 Augustus 2010 7:22 pm |
|
|
Nel
Vlieger
|
Ik ken geen Kaoru
Tommie, het valkje wat bij mij is geboren, naar een adres ging en 4 jaar later daar vandaan moest zegt:
hallo, kusje, Sisi (zo heette hij daar) en nog wat maar dat versta ik niet.
Tipo uit het asiel zegt:
koppiekrauw, hoi, kom maar, en nog wat onverstaanbaars.
Ik ken iemand die een valkparkiet heeft die heel veel woorden zegt. Daar oefenen ze ook heel veel mee. Voor zover ik weet zijn het alleen mannen die eventueel praten.
Een ander valkje wat bij mij geboren is woont bij iemand die ik nog wel eens zie. Dat valkje is ook een man en praat ook aardig wat woordjes. |
Vrijdag 13 Augustus 2010 7:31 pm |
|
|
|
|
kaoru
Net uit het ei
Op het andere forum heet ik Biene
Taro heeft tot nu toe nog geen poging gedaan tot praten, hij brabbelt alleen maar op zn valkjes :love1:misschien dat t nog gaat komen wie weet. maar t geeft ook niet, zou het erg leuk vinden als hij een aantal liedjes zou kunnen leren
daarom dacht ik, ik vraag even wat andere mensen hun valkjes geleerd hebben misschien brengt t mij op leuke ideeen
Aiko van ons is een popje en daar komt echt alleen het standaard valkparkieten roepgeluidje uit en een krijs als ze boos is haha  |
Vrijdag 13 Augustus 2010 8:44 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:28 pm
|
|
|
|
|
|