|
|
|
iemke95
Eitje
| zieke valkparkiet?! |
|
|
hallo,
ik wil jullie iets vertellen en vragen.
mijn valkparkietje (pino) heb ik nu iets langer dan 2 jaar ik heb hem over genomen van een vogelboer hij was namelijk terug gebracht omdat zijn vorige baasje bijna geen tijd had.
ik heb nooit problemen gehad met pino maar de afgelopen dagen doet hij een beetje raar,
gister at hij niks en poepte alleeen maar wit met veel vocht, hij zat de hele avond/nacht bol en had het koud,
ik heb snel de termostaat opgeschroefd en de open haard aan gezet en ben met pino op de bank gaan liggen met een warme deken.
toen ik vanmorgen wakker werd zat hij alweer op zijn kooi (in de vorm van een bol),
hij had blijkbaar wel meer energie want hij kon weer iets beter vliegen (gister zakte hij naar de grond),
hij vloog helleemaal op onze deur vanaf de bank!!
nu heb ik een beetje maagkiezel met voer gemengd voor wat betere verering hij eet nu een stuk beter.
ik zit nu met hem aan onze bar hij eet zijn voer&maagkiezel van een bordje, en het ziet er goed uit.
nou wou ik jullie vragen wat ik moet doen?, mijn vorige vogeltje had het ook en is er aan gestorven ben ervoor naar de dieren arts gegaan met medicijnen en alles maar die hadden dus niet geholpen ze zijn op ons eiland niet zo goed vind ik zelf,
hebben jullie tips om hem op te laten knappen?
mvg iemke ruige |
Zondag 29 Januari 2012 12:33 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Het enige advies die ik kan geven is een vogelarts, geen dierenarts maar echt even de tijd en de verplaatsing doen om een goede vogelarts te bezoeken want pas dan ga je meer weten of alles goed is of niet. Bol zitten is nooit een goed teken dus doen zou ik zeggen, het kan je gaai redden |
Woensdag 1 Februari 2012 7:51 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:28 pm
|
|
|
|
|
|