Haha er is me hier nu 1 op het moment nog ff bezig met donderstenen joh om de aandacht te trekken
Ik reageer er maar niet op anders word het straks een alledaags spel en ik maar bukken en oprapen dan
Maar Shandor speelt nog ff op de bar met los speelgoed en duwt en gooit alles eraf om dan snel met een scheef oogje naar mij te kijken of ik het ook wel zie en mss wel ga oprapen .....herkennen jullie dit ook??
Ja ik vond het echt wel komisch en zat ook stiekem te grinneken hoor. Hij was echt ff baldadig bezig, zijn ook soms net kleine kids
Maar hoor het al wel die van jullie zijn er dus ook niet vreemd van haha
Dinsdag 31 Juli 2007 7:24 pm
Fluffy Sue Site Admin
Hahaha grappig he als ze zo lekker uitdagend kijken? Hier heeft vooral Zazu daar een handje van. Vandaag waren ze met eten aan het gooien.
coco heeft er ook een spel van gemaakt om het zo ver mogelijk weg te gooien en als het ff kan en ik ben in de buurt dan ziet ie mij als mikpunt
kan het speelgoed nietlaten liggen omdat de honden er dan mee aan de haal gaan maar k leg het voortaan wel weg
quote:Originally posted by coco&gompie
coco heeft er ook een spel van gemaakt om het zo ver mogelijk weg te gooien en als het ff kan en ik ben in de buurt dan ziet ie mij als mikpunt
kan het speelgoed nietlaten liggen omdat de honden er dan mee aan de haal gaan maar k leg het voortaan wel weg
Ach joyce zie het maar zo jij bent gewoon het mikpunt in zijn leven
Dinsdag 31 Juli 2007 10:40 pm
Fluffy Sue Site Admin
quote:Originally posted by coco&gompie
dus je hebt nu een mooie vlekjes muur
heb je wel wat aparts