Gijsje maakt vrienden
Ik had daarnet het plan opgevat om inde badkamer met Gijsje te gaan oefenen, maar dan moest ik wel met haar door de kamer en de trap op. Tot aan de trap ging het goed maar toen liepen we langs de grasparkietenkooi ze besloot gelijk eens kennis te maken met die kleine kietjes
Op zich niet zo heel erg maar bovenop die kooi lag onze aardsluie poes Dopey te pitten. De parkietjes kijken daar niet van op, zij kijkt niet naar hen en andersom. Dopey dacht dat ook te doen bij die grote groene die nu opeens naast haar lanndde maar dan had ze buiten Gijs gerekend die wel eens een praatje wilde maken. Ik kon het niet laten even een paar foto's te maken (in het fotoalbum)
Daarna heb ik Gijsje toch maar terug gezet, dat oefenen gaan we morgen wel doen. genoeg pret gehad voor vandaag.
Overigens waren de parkietjes meer onder de indruk van gijsje dan van de kat
Leuke foto's! Volgens mij vindt Dopey het enger dan Gijsje :loL:
Vrijdag 4 Juli 2008 6:39 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: Gijsje maakt vrienden
Hahaha hier is de beschrijving dus. Wat grappig dat ze voor de parkietjes ging. (De kiekjes zijn schitterend! Ze is wel vriendelijk he?)
Wat raar dat de parkietjes zo onder de indruk van haar waren. En dát terwijl Gijs volgens mij alleen goede bedoelingen heeft!
Misschien handig om morgen de kooi af te dekken? Of om één persoon te laten 'schermen' met een handdoek zodat ze niet zal springen.
Vrijdag 4 Juli 2008 7:28 pm
Jolanda Beginnende vlieger
De parkietjes zijn meer gewend aan harige beesten op hun kooi denk ik
Gijs is vriendelijk naar alle dieren... alleen mensen vind ze iets minder maar ik moet niet zeuren want ze heeft de laatste week enorm veel vooruitgang geboekt.
Vrijdag 4 Juli 2008 7:36 pm
Fluffy Sue Site Admin
quote:Originally posted by Jolanda
De parkietjes zijn meer gewend aan harige beesten op hun kooi denk ik
Gijs is vriendelijk naar alle dieren... alleen mensen vind ze iets minder maar ik moet niet zeuren want ze heeft de laatste week enorm veel vooruitgang geboekt.
Hahaha harige beestjes En dat terwijl ze van de harige beestjes méér te duchten hebben dan van de beestjes met veren!
Ik heb de foto's van het douchen gezien: Gijs (en jullie ook!!!) heeft echt mega veel vooruitgang geboekt!
Zondag 6 Juli 2008 8:56 am
We zijn ook heel trots op haar...ze leert best snel al vind ze het nog lang niet altijd leuk.
We denken eraan om haar van de week zelfs mee naar buiten te nemen naar mijn ouders die hebben een lekkere tuin .Dat durven we nu wel aan. (denken we nu)
Zondag 6 Juli 2008 10:16 am
Fluffy Sue Site Admin
Hoi Jolanda.. Wat leuk dat je eraan denkt om haar mee te nemen naar je ouders! Hebben zij een afgesloten tuin waar geen honden/katten in kunnen? Dit omdat Gijsje het misschien op een fladderen zet. (Of niet, je weet het nooit met die gaaitjes!)
Vergeet aub niet je fototoestel mee te nemen.
Zondag 6 Juli 2008 10:18 am
er zit niet echt een schutting omheen maar in de verre omgeving is er niets waar ze heen kan. Ik moet alleen even kijken of niet toevallig de honden van mijn broer er die dag zijn want die zijn nogal omstuimig.
Overigens is ze honden gewend en daar kijkt ze niet op of om van. Zoals ook met de katten hier.
ennen natuurlijk gaat de camera mee
Zondag 6 Juli 2008 10:33 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 September 2008 3:08 pm