|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Wat is het lievelingsspeeltje van jullie vogels? |
|
|
Wat is het lievelingsspeeltje van jullie vogels? |
Zondag 25 Mei 2008 10:30 am |
|
|
Laura B
Moderator

haar houten kistje, daar knaagt ze uren per dag aan |
Zondag 25 Mei 2008 3:20 pm |
|
|
Remco
Vlieger
Dat wisseld hier constant, op het moment zijn het houten blokjes met schelpen, maar een tijdje terug waren het de rieten onderzetters die Shi had geopperd. |
Zondag 25 Mei 2008 3:44 pm |
|
|
|
|
Titi's mama
Vlieger
Titi is sinds jaar en dag fan van zijn tandenborstel, zowel om mee te worstelen en te slopen als om op zitten en zijn hoofdje aan te kroelen.
Voor Joe is het voornamelijk alles wat stuk kan en alles wat tingelt. Maakt hem dan niet zoveel uit welke grootte, kleur of vorm, als het maar DOOD gaat. |
Zondag 25 Mei 2008 4:53 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ja, daar had ik geen rekening mee gehouden, dat het kan wisselen.
Zo was Zazu een hele tijd geleden helemaal in love met zijn rawhide schoentje.
Op dit moment is
Iago helemaal gek van de klimboom (is dat ook een speeltje? ) waar hij zich helemaal suf knaagt. Hij heeft zowat een botte snavel gekregen.
Zazu is op dit helemaal gek van zijn Birdy Einstein Turn'n Learn Logs. (Wat een naam) Zijn bel is ook altijd favoriet. Vooral als hij even is weggeweest uit z'n kooi. Hij moet altijd even bellen dat hij weer thuis is. (Of wakker) Natuurlijk onder een luid 'hallo ik ben Zazu'.
Wheezy vindt alles wel leuk en Scuttle is op dit moment in z'n nopjes met een rad van fortuin. |
Maandag 26 Mei 2008 8:33 am |
|
|
coco&joyce
Moderator

coco vind eigenlijk alles wel leuk,maar op nummer 1 staat toch wel zn
v-tech beertje  |
Maandag 26 Mei 2008 9:57 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Oh ja, dat beertje.  |
Maandag 26 Mei 2008 6:57 pm |
|
|
coco&joyce
Moderator

dat was nog eens een geweldige aankoop!!!
hij zit elke keer op de knopjes te rammen om het liedje te luisteren  |
Maandag 26 Mei 2008 7:08 pm |
|
|
stephen
Vlieger
vind hij dat echt zo leuk? maar ja iets dat geluid maakt doet het meestal wel goed he
bij jefke zijn nesje en zijn voederbakje
en bij joske zijn albatros dat is bijna het middelpunt van zijn bestaan.
hier slaapt hij op, speelt hij op, knaagt hij aan, klauterd erop en dan eraf en hangt dan aan één poot aan een sliert. ik ben echt benieuwd wat ik ga doe wanneer die kapot is.
waarschijnlijk ga ik er al een op voorhand kopen zodat ik dit op dezelfde dag al kan veranderen |
Woensdag 28 Mei 2008 4:05 pm |
|
|
|
|
Egwene
Beginnende vlieger
|
|
|
Otto's favoriete speeltje is zijn Ufo. Daar kan hij lekker mee gooien of lawaai mee maken (hij pakt met zijn poten de ufo, met zijn snavel de tralies van de kooi en dan heel hard met zijn pootjes de ufo tegen de tralies rammen.... heerlijk voor het vrouwtje..
Weekamp heeft duidelijk zijn schommel als favoriete speeltje. De schommel is gewoon zo'n wit/crème kleurige cirkel, heel eenvoudig, maar zo leuk om keihard te schommelen!!
Gogo lijkt meer op Otto qua spelen (helaas...haha) hij heeft ook een speeltje wat hij leuk vindt waar hij mee kan rammen, maar wat meer favoriet is, is zo'n ding wat je aan de tralies hangt en wat kan draaien. Aan beide kanten zitten dan blokjes die gaan rammelen (hopelijk een beetje duidelijke uitleg)...
Luna (meijer van mijn moeder) begint nu nog maar echt met spelen. Best laat dus, maar misschien meijertjes eigen??? Wat haar leukste speeltje is, weet ik niet.
Sterre (mijn moeders bonte boertje) speelt wel, maar nog niet heel veel. Ze/hij is nog maar een half jaartje, dus dat zal nog wel meer komen denk ik. |
Donderdag 29 Mei 2008 7:12 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by stephen
vind hij dat echt zo leuk? maar ja iets dat geluid maakt doet het meestal wel goed he
bij jefke zijn nesje en zijn voederbakje
en bij joske zijn albatros dat is bijna het middelpunt van zijn bestaan.
hier slaapt hij op, speelt hij op, knaagt hij aan, klauterd erop en dan eraf en hangt dan aan één poot aan een sliert. ik ben echt benieuwd wat ik ga doe wanneer die kapot is.
waarschijnlijk ga ik er al een op voorhand kopen zodat ik dit op dezelfde dag al kan veranderen
Hahaha volgens mij kan je inderdaad beter een nieuwe albatros kopen voor Joske, als je ziet hoe gek hij op deze albatros is.  |
Vrijdag 20 Juni 2008 11:02 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by Egwene
Otto's favoriete speeltje is zijn Ufo. Daar kan hij lekker mee gooien of lawaai mee maken (hij pakt met zijn poten de ufo, met zijn snavel de tralies van de kooi en dan heel hard met zijn pootjes de ufo tegen de tralies rammen.... heerlijk voor het vrouwtje..
Weekamp heeft duidelijk zijn schommel als favoriete speeltje. De schommel is gewoon zo'n wit/crème kleurige cirkel, heel eenvoudig, maar zo leuk om keihard te schommelen!!
Gogo lijkt meer op Otto qua spelen (helaas...haha) hij heeft ook een speeltje wat hij leuk vindt waar hij mee kan rammen, maar wat meer favoriet is, is zo'n ding wat je aan de tralies hangt en wat kan draaien. Aan beide kanten zitten dan blokjes die gaan rammelen (hopelijk een beetje duidelijke uitleg)...
Hoi Egwene, ik snap niet precies wat je bedoelt. Dat eerste speeltje, is dat van forage wise? Dat hele stevige speelgoed? |
Vrijdag 20 Juni 2008 11:03 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by coco&joyce
dat was nog eens een geweldige aankoop!!!
hij zit elke keer op de knopjes te rammen om het liedje te luisteren
Whahaha dat hij het niet opeet! Zazu heeft de meeste muziekspeeltjes opgegeten. Behalve de perma play dingen.  |
Vrijdag 20 Juni 2008 11:04 am |
|
|
Egwene
Beginnende vlieger
De Ufo komt van Happy Bird. Op de site is die te zien. Lijkt letterlijk op een Ufo en heet ook zo. Is van acryl gemaakt. Het merk weet ik niet.. |
Vrijdag 20 Juni 2008 12:54 pm |
|
|
Whisper
Ervaren vlieger
Toch nog steeds z'n ringen denk ik. Maar alles dat kabaal maakt en waarmee gevochten kan worden is goed . |
Zaterdag 21 Juni 2008 2:56 pm |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 12 Oktober 2008 3:07 am
|
|
|
|
|
|