Wat zijn jullie speciale momenten?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Verhalen van onze papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Wat zijn jullie speciale momenten?  Reageer met quote  

Wat zijn jullie speciale momenten met je vogel? Is dat wanneer jullie papegaaien heerlijk zitten te knarsen of lekker zitten te praten? Is het als ze lekker bij je zitten? Of...???
Bericht Maandag 7 Januari 2008 9:19 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

mmh dat is best een moeilijke vraag!
bedoel ik geniet elk moment van hm,
maar het ultieme moment vind ik toch wel als we samen gaan douche!
en als ie heerlijk aan het knuffelen is met me Hartje
Bericht Maandag 7 Januari 2008 10:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

dat is verschillend bij elke vogel.
bij tommy als hij na al zijn capriolen einde lijk boven op mijn hoofd in slaap valt, Jacob als zij op mijn knie zit te slapen en Oliver als hij het eindleijk durft op mijn hoofd te stappen. het heeft lang geduurd eer oliver zo ver was dat hij uit zichzelf naar je toe kwam. nu is het zover dat als ik bij de kooi sta hij mijn gezicht aftast en dan op mijn hoofd klimt. daar geniet ik van.
Bericht Maandag 7 Januari 2008 11:12 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Hmm eigenlijk is alles wel speciaal. Maar het meest geniet ik als ze haar kunstjes door heeft. Dat is zo leuk om mee te maken (targetstick en rondje draaien doet ze nu (nog niet vlekkeloos)). verder vind ik het heel leuk als we buiten lopen en als ze lekker op mn knie komt zitten.
Bericht Maandag 7 Januari 2008 12:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die momenten heb ik eigenlijk wel de hele dag door... Embarassed Haar gepruttel en geklets met het douchen....tot het constant willen meekijken als ik een klusje aan het doen ben...waar ik haar ook neerzet, ze komt toch telkens weer aangefladdert en gelopen om te kijken hoe ik bijvoorbeeld de vloer schrob Laughing Laughing Ze moest en zou ook in de emmer met sop kijken (had haar al drie keer van de rand gehaald) En het is zo'n stiekemerd....laatst probeerde ze nog in de kerstster van mn vriend te klimmen.... Very Happy Ik vind het ook altijd leuk als ze naar de slaapkamer komt getrippeld om gezellig bij ons onder de dekens te kruipen Very Happy Very Happy
Bericht Maandag 7 Januari 2008 3:06 pm
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Bij Herman als ik de 's ochtends kamer binnenkom en de kooi los doe. Dan komt ie echt zijn ochtend knuffel halen. Dat vind ik zo lief.

Bij Sammie en Moos wanneer ze 's middags fruit krijgen. Sammie zit dan echt al te wachten totdat het er aan komt en valt echt als eerste aan. Hoezo blij Laughing

Maar eigenlijk zijn er zoveel van de momenten dat je elke keer maar weer blij bent dat je ze hebt aangeschaft. Ze weten je altijd weer te verassen en je hart harder te laten kloppen. Ondanks alle streken of misschien wel juist door alle streken.
Bericht Maandag 7 Januari 2008 5:41 pm
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo

Maar eigenlijk zijn er zoveel van de momenten dat je elke keer maar weer blij bent dat je ze hebt aangeschaft. Ze weten je altijd weer te verassen en je hart harder te laten kloppen. Ondanks alle streken of misschien wel juist door alle streken.

dit is nou de juiste verwoording!!! Very Happy
Bericht Maandag 7 Januari 2008 7:20 pm
Bert en Astrid
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by coco&joyce
quote:
Originally posted by esjo

dit is nou de juiste verwoording!!! Very Happy

Sluit ik me helemaal bij aan. Mooi gezegd Esjo.
Bericht Maandag 7 Januari 2008 9:22 pm
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Embarassed Embarassed Hulde!
Bericht Maandag 7 Januari 2008 9:36 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Eerst en vooral wil ik zeggen dat elk moment dat ons Joske bij me is of ik hem zie speciaal is maar vandaag had ik toch een moment waar ik even stil van werd. Normaal is Joske een gekke gaai die amper stil kan zitten. Maar ik had hem deze morgen uit zijn kooi gehaald en was op de zetel gaan liggen omdat ik er niet veel voor voelde om rond te lopen(ziekjes zijn hé). Ik dacht, als ik in de zetel lig en hem bij me neem dan is hij ook vrij en kan hij ook genieten. Heb toch eerst wat van zijn speelgoed gepakt en met hem gespeeld en daarna ging ik liggen. Hij liep over mijn buik, over mijn benen, kwam een kijken ter hoogte van mijn gezicht en ging terug weg. Ineens ging hij in de zetel en kwam hij langs mijn hoofd staan op het hoofdkussen. Toen keek hij mij met een scheef kopke aan en gaf mij een kusje, vond ik zo schattig. Een paar seconden daarna zei hij "kiekeboe" in zijn brabbeltaaltje want hij kan de K nog niet uitspreken. Ik kreeg er zowaar traantjes van in mijn ogen. Ons gekke en soms bruut mannetje was ineens zo kalm en lief. Tegen mij is hij altijd lief maar precies of hij wist dat ik ziek was en hij me kwam verzorgen. Dat was heel speciaal voor mij. Hartje
Bericht Vrijdag 11 Januari 2008 6:21 pm
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Hartje Hartje Hartje Das echt lief zeg Very Happy
Bericht Vrijdag 11 Januari 2008 7:22 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo het baasje zo... Laughing
Bericht Vrijdag 11 Januari 2008 9:38 pm
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Kijk, dat zijn dan niet mijn woorden Confused Rolling Eyes maar jou woorden Laughing
Bericht Vrijdag 11 Januari 2008 9:47 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, lap, ik dacht dat je gewoon zou meedoen en zeggen dat ik lief was maar ja, zal je er op een andere manier moeten laten intrappen denk ik.
Het is me niet gelukt. Waarom geloven ze mij niet??? Twisted Evil Twisted Evil Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 11 Januari 2008 9:50 pm
Bert en Astrid
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Eerst en vooral wil ik zeggen dat elk moment dat ons Joske bij me is of ik hem zie speciaal is maar vandaag had ik toch een moment waar ik even stil van werd. Normaal is Joske een gekke gaai die amper stil kan zitten. Maar ik had hem deze morgen uit zijn kooi gehaald en was op de zetel gaan liggen omdat ik er niet veel voor voelde om rond te lopen(ziekjes zijn hé). Ik dacht, als ik in de zetel lig en hem bij me neem dan is hij ook vrij en kan hij ook genieten. Heb toch eerst wat van zijn speelgoed gepakt en met hem gespeeld en daarna ging ik liggen. Hij liep over mijn buik, over mijn benen, kwam een kijken ter hoogte van mijn gezicht en ging terug weg. Ineens ging hij in de zetel en kwam hij langs mijn hoofd staan op het hoofdkussen. Toen keek hij mij met een scheef kopke aan en gaf mij een kusje, vond ik zo schattig. Een paar seconden daarna zei hij "kiekeboe" in zijn brabbeltaaltje want hij kan de K nog niet uitspreken. Ik kreeg er zowaar traantjes van in mijn ogen. Ons gekke en soms bruut mannetje was ineens zo kalm en lief. Tegen mij is hij altijd lief maar precies of hij wist dat ik ziek was en hij me kwam verzorgen. Dat was heel speciaal voor mij. Hartje

Aah, wat lief Hartje Kan me voorstellen dat je er ontroerd van raakte. Wat kunnen ze dan opeens een gevoelige snaar raken hè Razz
Bericht Zaterdag 12 Januari 2008 12:51 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 16 Oktober 2008 2:21 am
  Berichten van afgelopen: