3 Bakjes

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Ohhh de druiven.. Die zijn hier ook geliefd bij Iago. Laughing Hij krijgt alleen zeer zelden een druifje. (Arme arme kip, hij is al onderweg naar jou hoorde ik)

Ok ik heb Youri en Mika verteld dat er visite komt vandaag van Iago en dat ze allemaal een extra druifje krijgen, ze zijn nu de kooi aan het het schoonmaken want het moet er natuurlijk wel netjes uitzien als er bezoek komt Laughing
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 10:02 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
fer
Vlieger

Reageer met quote  

Gisteren heb ik ze voor het eerst een palmnoot gegeven, en zoals iedere keer als er iets nieuws komt Mika de jongste probeert het gelijk, Smile youri wacht een beetje af en pikt dan wat van de snavel af van Mika om het te proeven Very Happy en gaat het dan ook wel proberen, maar echt heel erg lekker vonden ze het nog niet.
Wat eten betreft is Mika heel makkelijk probeert alles Veertje
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 10:08 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is echt makkelijk zeg zo'n vuilnisbak. En dat bedoel ik in de goede zin Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 11:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Dat is echt makkelijk zeg zo'n vuilnisbak. En dat bedoel ik in de goede zin Laughing Laughing

Gelukkig maar dat je het goed bedoeld want Mika keek al een beetje verontwaardigd toen ik dit aan het voorlezen was Laughing Laughing maar voor mij is dit ook veel makkelijker want door Mika eet Youri ook veel sneller iets nieuws,
En toen ik vorige week mijn meyertjes ging halen vertelde Diiana mij om goed op Mika te letten dat die wel genoeg zou eten want hij was net pas zelfstandig, nou hoef bij deze eigenlijk alleen maar op te letten dat die niet de hele kooi leeg eet Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 12:03 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Veertje
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 12:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Ze hebben hier allebei 2 bakjes, Titi 1 met water en 1 met zaadjes, Joe 1 met water en 1 met pellets waar ik 's middags wat zaadjes bij doe. Al het andere zoals fruit en nootjes krijgen ze buiten de kooi. Ze gaan er namelijk nogal mee gooien, en als het onderin de kooi valt en ik zie het niet kan het gaan schimmelen.
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 3:20 pm
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Titi's mama
Ze hebben hier allebei 2 bakjes, Titi 1 met water en 1 met zaadjes, Joe 1 met water en 1 met pellets waar ik 's middags wat zaadjes bij doe. Al het andere zoals fruit en nootjes krijgen ze buiten de kooi. Ze gaan er namelijk nogal mee gooien, en als het onderin de kooi valt en ik zie het niet kan het gaan schimmelen.

Ja dat klopt wel maar als ik iets op de grond zie haal ik het er uit en meestal eten ze het even later van de grond maar zorg er wel voor dat het er niet te lang ligt
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 3:38 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by fer
Ok ik heb Youri en Mika verteld dat er visite komt vandaag van Iago en dat ze allemaal een extra druifje krijgen, ze zijn nu de kooi aan het het schoonmaken want het moet er natuurlijk wel netjes uitzien als er bezoek komt Laughing

Wahahaha! Laughing Dat wil ik zien! Poicephalussen die de kooi SCHOON maken ipv vies. Ik geloof er eerlijk gezegd niets van. Laughing
Bericht Vrijdag 28 Maart 2008 8:31 am
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
quote:
Originally posted by fer

Wahahaha! Laughing Dat wil ik zien! Poicephalussen die de kooi SCHOON maken ipv vies. Ik geloof er eerlijk gezegd niets van. Laughing

Sue wat zeg je nou dat je me niet geloofd, ze komen bij Diiana vandaan en die heeft ze goed opgevoed hoor, ze hebben alle twee hun eigen stofdoekje en ze zijn de hele dag aan het poetsen Laughing Laughing
Maar ze verplaatsen het stof alleen maar van de ene naar de andere kant, dus zie geen verschil Crying or Very sad Wink
Bericht Vrijdag 28 Maart 2008 10:40 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha dat is een goede! Ze verplaatsen het stof van de ene naar de andere kant! Laughing Ik dacht al, want dan stuur ik mijn vogels meteen naar Diiana!
Bericht Zondag 30 Maart 2008 1:38 pm
fer
Vlieger

Reageer met quote  

Je kan ze voor een opvoedcursus naar Diiana sturen maar die van jou hebben dat niet nodig volgens mij, Diiana kan veel met de vogels doen maar schoonmakers er van maken kan zij ook niet, als je iemand weet die dat wel kan hoor ik het graag.

Vandaag had Mika de jongste iets nieuws is gekortwiekt op de dag dat ik hem ging halen en nu gaat hij steeds op de grond zitten springt een klein stukje in de lucht en begint dan heel hard te fladderen komt dan 20 cm van de grond en land dan weer op de grond, de beukensnippers vliegen hier nu alle kanten op. Het is net een kleine helicopter gaat echt recht omhoog en dan ook weer recht naar beneden
Bericht Maandag 31 Maart 2008 2:08 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die van mij hebben dat ZEKER WEL nodig! Het zijn rotzooimakers eerste klas. Rolling Eyes

Wat een grapjas is het zeg. Het zal jou wel weer extra werk geven. (Of het geeft de oudste meer werk omdat hij de troep van Mika op moet ruimen!) Laughing
Bericht Woensdag 2 April 2008 7:20 am
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Die van mij hebben dat ZEKER WEL nodig! Het zijn rotzooimakers eerste klas. Rolling Eyes

Wat een grapjas is het zeg. Het zal jou wel weer extra werk geven. (Of het geeft de oudste meer werk omdat hij de troep van Mika op moet ruimen!) Laughing

hahaha nee de oudte kijkt er alleen naar, volgens mij vind hij dat alles wat naast de kooi valt mijn probleem is, en het lijkt er op dat er meer naast de kooi op de grond valt dan in de kooi zelf. Laughing Laughing
Bericht Woensdag 2 April 2008 7:30 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoe noemen we dat? Perfect gemikt? Laughing
Bericht Donderdag 10 April 2008 9:42 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:28 pm
  Berichten van afgelopen: