mogen papegaaien nu wel of geen aardappelen hebben?? volgens mijn ouders mag het niet dus mag kokkie het ook niet hebben van hun hij krijgt wel af en toe een stukje chips van mij mee waar mn ouders ook op tegen zijn omdat er aardappel inzit en patat mag ze al helemaal niet hebben van hun
hah dank je zal ik dat mn ouders goed onder de neus wrijven haha
ze zijn ook zo voorzichtig met kokkie wat betreft eten hij krijgt van mij gewoon overal wel wat van mee op chocola koffie en thee enzow na advocado eten we zelf ook nooit dus dat scheelt en ik moet van mn moeder altijd eerst de etiketten nakijken om te zien of er niks verkeerds inzit voor kokkie
ik geef ze hier ook weleens een stukje aardappel of een frietje chips lusten ze niet dus dat schilt weer daar ben ik een keer achter gekomen toen ik een verjaardag had en toen ik savonds alles op aan het ruimen was lag de bodum van coco zn kooi vol met chips hij had er gelukkig niks van gegeten maar toch dus in het vervolg toch maar naar boven met een verjaardag om ongelukken te verkomen
het moet aan hm gegeven zijn want zn kooi zat op slot dat had ik al uit voorzorg gedaan en nog zo gezegt NIKS GEVEN!!! maar ja schijnbaar was de boodschap niet over gekomen
behalve bij coco die denkt pak niks vrouwtje wilt dat niet (dromen mag he)
wel jammer dat er dan niet gekuisterd wordt weet wel als er hier visite komt ze dat ook niet moeten doen maar wil kokkie niet wegzetten dan zet ik de visite wel weg haha
maar wel slim van coco dat hij het niet heeft aangepakt