|
|
|
Sarah
Moderator

| Alweer ikke met een vraag, hahaha |
|
|
cactusvrucht gegeven, geen succes. Heb ze spliterwten gegeven, Fluf at ze alsof hij nooit niets liever heeft gegeten en Jos ja, die vond het niet zoveel al weet ik niet zeker of hij er stiekem toch van gesmuld heeft. Maar, ik wil het iets verder proberen in die zin, heb nog enkele dingen die ik wil geven. Wat mag:
Rode bonen?
Witte lingots?
Groene bonen?
Witte bonen?
Groene linzen?
Blonde linzen?
kikkererwten?
Dit zijn de volgende dingen die ik wil gaan proberen als ze het mag tenminste.
Ik vraag het liever specifiek, dan ben ik zeker dat ik niets fout doe  |
Vrijdag 13 Februari 2009 10:50 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Alweer ikke met een vraag, hahaha |
|
|
Volgens mij mogen ze allemaal. MITS gekookt! Linzen geef ik zelf niet.. (Van de bonen weet ik het zeker)
Laatst aangepast door Sue op Vrijdag 13 Februari 2009 6:33 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
Vrijdag 13 Februari 2009 2:02 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

O, bedankt Sue. Kan ik weer verder. Thanks  |
Vrijdag 13 Februari 2009 3:17 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Vergeet de quinoa niet en de kamut. (Als je dat kan vinden) |
Vrijdag 13 Februari 2009 6:33 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Waar heb ik dat voor nodig? |
Vrijdag 13 Februari 2009 8:43 pm |
|
|
esjo
Moderator

Voor de bonenmix volgens recept van Shi-naYen
Of ben je daar niet mee bezig? |
Maandag 16 Februari 2009 5:38 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ik was nog niet helemaal zover eigenlijk maar wou ze eerst ff laten proeven maar nu kan ik er wel aan beginnen denk ik binnenkort.
Wil ze zo graag die dingen geven, echt wel. Kan ik het bonenrecept vinden in jouw dagboek of in dat van Shi?
En nog een vraagje, mogen ze bij het geven van bonenmix en birdybread gewoon hun zaadjes en pellets blijven hebben? Heb Fluf nu eigenlijk van de Harrison afgehaald, at het niet zoals zou moeten (onregelmatig) en heb hem ineens scenic gegeven en smult er nu al een klein weekje supergoed van. Precies of hij nooit iets anders kreeg.  |
Maandag 16 Februari 2009 9:29 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Ik zou die van Shi nemen. Dat is het originele recept. Ik heb niet alles erin wat zij erin heeft. Als je haar recpet neemt kun je zelf kijken wat je er wel en niet in doet.
Hier krijgt Herman er ook nog van alles bij. De bonenmix krijgt hij om 12.00 i.p.v. zijn normale groente/fruit bakje wat hij eerst kreeg. Hij smult er heerlijk van
Over Scenic hoor ik best veel goede dingen ook. Misschien moet ik dat ook eens proberen. |
Maandag 16 Februari 2009 9:32 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Thanks Esjo, ja het is inderdaad de bedoeling om zo de mix en birdybread te geven. Maar, hoeveel keer per week geef je bonenmix en hoeveel keer birdybread?
Zal er eens moeten aan beginnen, heb mijn oventje gekocht, hahaha, ging kijken voor een bakoventje en kom thuis met een full combi magnetron. Ineens getest en hmmm, lekkere cake hoor, overal even goed gebakken. Zalig.
Hier deden zowel Jos als Fluf het niet slecht maar ook weer niet echt goed op Harrison. Fluf dan wel beter maar niet regelmatig en zeker niet goed genoeg naar mijn zin. Heb hem ineens scenic gegeven en hup, hij is er wild van. Hij eet nu ook leuk met zijn pootje, terwijl hij zoweel HPC als de fine kreeg van Harrison omdat hij ze enkel at als beide beschikbaar waren. Heb er nog een klein restje over maar die moet ik wegdoen, zijn maar een paar kleine weekjes meer goed. |
Maandag 16 Februari 2009 10:17 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Ik heb alleen nog maar de bonenmix gemaakt. Het birdybread moet nog steeds
Herman krijgt het elke dag i.p.v. zijn fruit/groente wat hij eerder kreeg. En hier eet hij een stuk beter in
Oh, lekker hoor een uitgebreidde combi magnetron .
Ik kan wel eens een klein zakje scenic bestellen. Eens kijken wat ze er hier mee doen.  |
Maandag 16 Februari 2009 10:19 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ja, zit eigenlijk veel meer in natuurlijk maar elke dag weet ik toch niet, variatie met andere dingen lijkt me ook wel leuk. We zien wel.
Ja, leuke oventje hé, hahahaha. Hij ziet er ook heel leuk uit.
Moet van de scenic wel zeggen dat ik ze nog niet eerder aan Fluf gaf omdat hij ze gewoon niet wou aannemen uit mijn hand, vond hij precies vies, gekke jongen. Maar, in zijn bakje gedaan en hij smulde direct, snap die gaaien maar eens  |
Maandag 16 Februari 2009 10:29 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:32 pm
|
|
|
|
|
|