Armoedestrepen???

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Laura B
Moderator
Moderator

Armoedestrepen???  Reageer met quote  

Ik zat vandaag na het badderen eens goed naar Cleo's verenpak te kijken en ik zag aan haar staartveren op de uiterste puntjes een piepklein beetje zwart...Zijn dit nou armoedestrepen?? Cleo is nog zo jong, maar heeft ze nu al een voedselgebrek opgelopen, ze heeft een gerenommeerd pap en voermerk gehad voor ze hier kwam, maar dit zegt dus blijkbaar ook niet alles...
Komt dit omdat jonge vogels zo hard groeien in korte tijd of is dit iets ernstigers???
Bericht Donderdag 16 Maart 2006 10:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
hobbyiste
Net uit het ei

Reageer met quote  

hallo laura
volgens mijn hoort dat zo hoor op de uiteinde een beetje zwart maar ik weet het ook niet zeker die van mijn heb het ook en die is nu zo drie ne halve maand groetjes ali
Bericht Donderdag 16 Maart 2006 10:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Bimar
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik zat ook met die zwarte uiteindes van de veren van KC, maar het hoort zo hebben ze mij verteld.
Bericht Vrijdag 17 Maart 2006 12:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Re: Armoedestrepen???  Reageer met quote  

Hoi Laura, ik snap niet precies wat je bedoelt. Iago heeft dat namelijk niet?
Zou je er eens een foto van kunnen maken?
Bericht Vrijdag 17 Maart 2006 4:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zal het morgen proberen, ik zag trouwens vandaag ook streepjes op een paar van haar dekveren bij de vleugels, en door haar vliegstunten zijn er hier een daar stukjes afgebroken, volgens mij echt omdat de veren bij die streepjes zwakker zijn...Ik maak me niet echt zorgen, want ik denk dat het met goede voeding wel zal verdwijnen bij de volgende rui, maar toch....
Bericht Vrijdag 17 Maart 2006 8:47 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die streepjes, zijn dat 'kale' streepjes? Die hebben ze hier ook nog wel eens hoor. Niet vaak, heel af en toe. Maak je maar geen zorgen over haar veren hoor.
In het begin zijn hun veren altijd nogal zwak. Ze zijn ook erg onhandig.
Bericht Vrijdag 17 Maart 2006 10:25 pm
weneri
Vlieger

Reageer met quote  

Stevie heeft aan het uiteinde van zijn staartje ook wat zwart en hij is hartstikke gezond!! Maak je er maar geen zorgen over. Nu stevie iets ouder is, word het zwarte wel steeds minder heb ik gemerkt.....
Bericht Zaterdag 18 Maart 2006 8:46 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Volgens mij hoef je je er geen zorgen
over te maken hoor!!
Bericht Zaterdag 18 Maart 2006 7:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar: