babypap

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Assie
Vlieger

babypap  Reageer met quote  

hallo allemaal

Binkie is nu 16 weken en is een echte doerak
Hij wil al een week geen babypap meer 's morgens,voor ik t spuitje heb gevuld heeft hij al snel een paar hapjes uit t bakje genomen Nanaaa!
en smeert de hele tafel onder incl mij Sad
Omdat Binkie harrisons babypap had(en dat t beste is)is mijn vraag:
Kan ik de babypap door t eivoer doen of moet t echt opgelost worden in water?????
Omdat hij nog "klein"is wil ik dat hij qua vitamine en mineralen niets tekort komt
Verder eet hij pellets(harrisons) fruit en groente (ohja en vanmorgen pepernoten,had ik niet weggezet,toen ik nee zei Nee! Nee! liep hij er snel mee weg)

groetjes assie
Bericht Donderdag 20 November 2008 4:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat je kunt doen is de pap minder nat maken en er bolletjes van draaien die hij dan eet. dat deden wij met onze ara. en dat vond hij geweldig want hij had het gevoel dat hij als een grote vogel at.
Bericht Donderdag 20 November 2008 4:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

babypap  Reageer met quote  

ok gaan we straks gelijk proberen Veertje

ik zal ze niet te klein draaien anders lijkt t net of er iets uit je neus valt Laughing Laughing Laughing

dank je wel voor de tip
Bericht Donderdag 20 November 2008 4:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ja dat doe ik ook al mijn volwasse vogels eten ook af en toe van die balletjes.

Ook kan je het aanmaken met palmolie en dan ook balletjes maken en smullen maar Very Happy
Bericht Donderdag 20 November 2008 5:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: babypap  Reageer met quote  

Hoi Assie.. De pap kan je overal doorheen doen hoor. Je kan het ook door fruit prakken. Geef aub niet te veel eivoer. Wink
Bericht Donderdag 20 November 2008 7:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

en is het gelukt?
Bericht Vrijdag 21 November 2008 8:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:33 pm
  Berichten van afgelopen: