Biologisch zaad?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Die biofuttershop is volgens mij ook niet gecertificeerd?? Deze is namelijk ook gericht op papegaaien enzo en daarvoor was toch geen certificering? --> Geen controle dus?

Ik zou het niet weten Degene van parrotparadise kon mij skal nrs. mailen, maar ach.. eerlijk gezegd vind ik het wel goed hoor. Weet jij dan een site waar je biologisch voer verkopen EN gecertificeerd zijn dan?
Ik weet niet hoe het zit met vogel jungle, maar daar is levend bewijs dat het niet goed zit. Dit voer ziet er heel goed uit en een beetje vertrouwen in de mensheid kan ook geen kwaad denk ik.. Wink
Bericht Dinsdag 23 September 2008 8:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Weet je, je bent dan van veel schakels in de keten afhankelijk. Parrotparadise kan het beste voorhebben met de vogels en het erg nauw nemen, maar een andere schakel (ik zeg niet dat het zo IS!!) zal het maar net wat minder nauw nemen. Niet dat dat een wereldramp is, maar je krijgt dan niet waar je voor had betaald.

Gecertificeerd biologisch kan je in de natuurvoedingswinkel krijgen. Je moet dan de grotere zakjes gebruiken: voor menselijke consumptie. Die meng je dan, of je geeft een paar pitjes als beloning aan je gaaitjes en eet de rest zelf op. (De noten zijn erg lekker!)

Die wormpjes vind ik smerig, maar als het zaad vól met gif zou zitten lijkt het me niet dat die wormpjes er in zouden zitten. Wat ik wil zeggen is: Dit is niet positief, maar het is ook weer geen superschadelijk iets.
Bericht Woensdag 24 September 2008 9:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Jinta
Kuikentje

Reageer met quote  

Ik heb de eigenaar gesproken hierover en hij kan je zo alle nummers geven.
Ik bestel mijn voer er ook en ziet er echt heel goed uit, ruikt ook heel lekker vers.
Ik weet zeker dat dit echt goede producten zijn, dat zie je gewoon.
Dat hij er geen nummers bij heeft zitten is denk ik meer omdat hij natuurlijk groot inkoopt en het over doet in kleinere verpakkingen.

Ik heb overigens ook de biologische pellets daar gekocht.
In Amerika zijn ze er erg lovend over en staan samen met Harrisons aan top.
De pellet heet Totally Organic Bio: 2 kilo 28 euri.
Tommy laat het alleen liggen Confused Shocked
Misschien moet ik eens een dagje alleen dit geven ipv Harrisons...
Ik kan nu niet echt zien of hij er wat van eet Neutral
Bericht Zaterdag 18 Oktober 2008 3:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Jinta
Ik heb de eigenaar gesproken hierover en hij kan je zo alle nummers geven.
Ik bestel mijn voer er ook en ziet er echt heel goed uit, ruikt ook heel lekker vers.
Ik weet zeker dat dit echt goede producten zijn, dat zie je gewoon.
Dat hij er geen nummers bij heeft zitten is denk ik meer omdat hij natuurlijk groot inkoopt en het over doet in kleinere verpakkingen.

Ik heb overigens ook de biologische pellets daar gekocht.
In Amerika zijn ze er erg lovend over en staan samen met Harrisons aan top.
De pellet heet Totally Organic Bio: 2 kilo 28 euri.
Tommy laat het alleen liggen Confused Shocked
Misschien moet ik eens een dagje alleen dit geven ipv Harrisons...
Ik kan nu niet echt zien of hij er wat van eet Neutral

Hier zijn ze gek op de organic pellets
Bericht Zaterdag 18 Oktober 2008 3:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:35 pm
  Berichten van afgelopen: