Biologische druiven bij de aldi

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Biologische druiven bij de aldi  Reageer met quote  

Deze week in de aanbieding bij de Aldi - biologische druiven -
Ik weet niet of dit een landelijke actie is, denk ik haast van wel.
Dus voor een ieder die geen biologische winkel in de buurt heeft maar wel een aldi, een mooie kans om biologische druiven te halen.
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 10:45 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wij hebben 2 biologische winkels heel makkelijk. ik mag op het moment niets anders geen suiker geen zuivel geen vlees nou ja wat blijft er over Laughing Laughing
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 11:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heel logisch--biologisch

Is dat tijdelijk Millie dat je dat allemaal niet mag.
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 11:59 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dat wordt dus naar de aldi Very Happy
dank je wel!!!
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 12:14 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: Biologische druiven bij de aldi  Reageer met quote  

Hey bedankt voor de tip! Iago zal je eeuwig dankbaar zijn. Laughing Da's echt een druivenfan!
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 3:19 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Herman heeft ze al even gekeurd en hij vond ze heerlijk.
Het velletje voelt ook veel gladder aan. Wink
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 4:19 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Bedoel je het velletje van de druiven? Grappig dat je dat zegt! Ik eet wel eens bio-bruine bonen uit een potje en die hebben ook een heeeel zacht schilletje. Sinds ik weet dat die bonen bestaan eet ik ontzettend vaak chili. Laughing
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 4:25 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, idd het velletje. Deze druiven hebben een perzikhuidje Laughing Laughing
Maar die bonen zijn dus ook veel zachter. Dat is wel iets om eens uit te proberen. Wink
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 4:26 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Heel logisch--biologisch

Is dat tijdelijk Millie dat je dat allemaal niet mag.

ja ik heb erg last van me darmen heletijd opgeblazen enzo nu was ik naar een een of ander mannetje die organen kan voelen ostheopatie ofzo en die heeft dit dieet gegeven en me lichaam reageert het al heel goed op dus volgende maand langzaam weer wat dingentjes toevoegen
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 4:29 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeetje Millie, ik zie nu pas je berichtje.. Wat naar meid. Hoop dat je snel weer wat meer mag eten.
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 4:31 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Ja, idd het velletje. Deze druiven hebben een perzikhuidje Laughing Laughing
Maar die bonen zijn dus ook veel zachter. Dat is wel iets om eens uit te proberen. Wink

Ahhh wat lief, druiven met een perzikhuidje. Laughing Een perzikdruif. Laughing Laughing
Het zijn bio-bonen in een klein potje, niet zo'n grote lange pot.
Meen dat het Zeeuwse bonen zijn uit kleigrond ofzo?

Laatst aangepast door Sue op Woensdag 25 Juli 2007 4:33 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 4:32 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat vervelend joh. We lfijn dat het dieet toch lijkt te helpen. Hoop dat je straks weer wat meer keuze hebt. Beterschap en sterkte!!!
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 4:32 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
[Een perzikdruif. Laughing Laughing

Laughing Laughing Laughing

We hebben hier een bio winkel, dus zal eens kijken naar zo'n potje bonen
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 4:34 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik koop ze gewoon bij een goedkope supermarkt. Dirk v/d Broek, Bas v/d Heijden, een pot nat geloof ik? Laughing Ik moet wel altijd groot inslaan want meer mensen hebben de bio-bonen ontdekt. Mad (Ze zijn vaak uitverkocht)
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 4:42 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh, das beter. Tenminste, ik denk dat ze bij een "normale" supermarkt goedkoper zijn als bij een bio-winkel
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 4:49 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:35 pm
  Berichten van afgelopen: