Ik kan nergens vinden of ik de blaadjes van verse knotwilgetakken er aan mag laten zitten. Ze vinden het in ieder geval super hier. Maar ze eten ze gewoon op.
Is geen probleem hoor. Hier laat ik ook altijd de blaadjes eraan zitten.
Waar je wel op moet letten is of ze langs een weg hebben gestaan (uitlaatgassen) dat is niet zo gezond natuurlijk. En ik kijk de takken altijd even na op ongedierte of andere rare zaken
Voor de rest, lekker laten genieten van de blaadjes
Zaterdag 7 Juni 2008 7:50 pm
Sue Moderator
Re: Blaadjes knotwilg
Dat mag wel hoor. Ik zou de knotwilgen gebruiken die in een landelijk gebied staan, niet langs een grote weg ofzo.
Er is trouwens nog wel wat discussie geweest over het laten zitten van blaadjes.
Je kunt het ook zo zien, je gunt je gaaien een beetje sloop plezier. Met lui heeft het niet zoveel te maken denk ik. Je hebt meer werk om het op te ruimen als hun ze er af slopen
Zaterdag 7 Juni 2008 9:05 pm
Sue Moderator
Dat is wel zo.. Ik ben stiekem wel een beetje lui hoor. Of moet ik het 'bang voor spinnen' noemen?
Ze vinden het in elk geval geweldig. Hier even verderop staan een hele rij knotwilgen naast een fietspad tussen de velden. We moeten er wel even voor stappen maar de gezichten van die fietsers is al de moeite op zich.
Wij lekker op rooftocht
Zaterdag 7 Juni 2008 9:55 pm
Sue Moderator
GRRRR! Esjo!!!!
Annemie: Mensen zijn verbaasd als ze je zien knippen he? Als je een vogeltje meeneemt kijken ze nog verbaasder.