Charu en pellets

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Wil
Ervaren vlieger

Charu en pellets  Reageer met quote  

Och och nou madam heeft vanaf zaterdag pellets in der eetbakkie maar pfffff tot nu toe eet ze er niet echt van volgens mij ....

Nou jaaaaaaaa zeg ik begin dus met dit te typen en ik kijk aut. ff haar kant op en wat zie ik nu Shocked die kan gedachten lezen hoor Laughing
ZE EET HET OPEENS!!!! juich juich Hulde!
Gut het is mer ook wel èèn hoor haha
Bericht Maandag 18 Juni 2007 11:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Re: Charu en pellets  Reageer met quote  

Joepie!! Ik geloof dat ze heeft gewacht totdat jij dit berichtje had getikt. Misschien moet je maar meer dingen beweren, zoals: Ze eet geen groenten, ze eet slordig etc etc. Laughing
Gefeliciteerd dat ze ze nu wel eet!
Bericht Maandag 18 Juni 2007 11:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Haha ja wie weet helpt dat zeker Laughing
Ze dacht vast van 'ja hallo je gaat zulke dingen niet over mij vertellen hoor'! Wink
Bericht Maandag 18 Juni 2007 11:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou als het zou werken dan moet je daar gruwelijk misbruik van maken! Ze weten je toch altijd zo voor gek te zetten. Zeg ik dat Zazu supervervelend is, gedraagt hij zich de hele dag keurig. Rolling Eyes
Daar sta je dan met je goede gedrag!

Dat is vast ook zo met die van jou. Rolling Eyes
Bericht Maandag 18 Juni 2007 12:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Laughing Nou zeg dat!! Ik denk toch ook dat zeal een tijdje broeds is hoor, ik kan niet ff naar haar kijken of ze staat al met wat opgeheven vleugeltjes en snel te head bangen. Ook als ze eruit is is ze helemaal gefxeerd op mijn handen. En ik zie haar regelmatig rijden op een speeltje.
Gut madam is volwassen geworden hoor Laughing
Bericht Maandag 18 Juni 2007 12:22 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Nou als het zou werken dan moet je daar gruwelijk misbruik van maken! Ze weten je toch altijd zo voor gek te zetten. Zeg ik dat Zazu supervervelend is, gedraagt hij zich de hele dag keurig. Rolling Eyes
Daar sta je dan met je goede gedrag!

Dat is vast ook zo met die van jou. Rolling Eyes

ja dan sta je zeker mooi voor 'schut' haha weet je zeker dat die twee niet verre familie van elkaar zijn Laughing
Bericht Maandag 18 Juni 2007 12:24 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

goed zo charu Veertje
Bericht Maandag 18 Juni 2007 12:41 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hey,wat super van Charu.
Is zijn bakje ondertussen leeg?? Laughing Laughing
Bericht Maandag 18 Juni 2007 5:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Wil
haha weet je zeker dat die twee niet verre familie van elkaar zijn Laughing

Dat begin ik ook steeds meer te denken! Laughing Misschien heeft Zazu toch een wit buikje en een zwart kapje! Laughing
Bericht Maandag 18 Juni 2007 6:35 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Huh? Rijden op een speeltje?! Het is toch een dame? Of rijden dames ook? Dat verklaart waarom de caique die bij Pluis logeerde ook aan het rijden was. (Ben even de naam kwijt)
Bericht Maandag 18 Juni 2007 6:36 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Nou dames doen dat dus ook ja Laughing of Charu moet zich meer man voelen als pop Laughing
Bericht Dinsdag 19 Juni 2007 2:23 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zeker iets te veel mannelijke hormonen! Laughing
Bericht Dinsdag 19 Juni 2007 3:06 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:38 pm
  Berichten van afgelopen: