Och och nou madam heeft vanaf zaterdag pellets in der eetbakkie maar pfffff tot nu toe eet ze er niet echt van volgens mij ....
Nou jaaaaaaaa zeg ik begin dus met dit te typen en ik kijk aut. ff haar kant op en wat zie ik nu die kan gedachten lezen hoor
ZE EET HET OPEENS!!!! juich juich
Gut het is mer ook wel èèn hoor haha
Maandag 18 Juni 2007 11:48 am
Sue Moderator
Re: Charu en pellets
Joepie!! Ik geloof dat ze heeft gewacht totdat jij dit berichtje had getikt. Misschien moet je maar meer dingen beweren, zoals: Ze eet geen groenten, ze eet slordig etc etc.
Gefeliciteerd dat ze ze nu wel eet!
Haha ja wie weet helpt dat zeker
Ze dacht vast van 'ja hallo je gaat zulke dingen niet over mij vertellen hoor'!
Maandag 18 Juni 2007 11:57 am
Sue Moderator
Nou als het zou werken dan moet je daar gruwelijk misbruik van maken! Ze weten je toch altijd zo voor gek te zetten. Zeg ik dat Zazu supervervelend is, gedraagt hij zich de hele dag keurig.
Daar sta je dan met je goede gedrag!
Nou zeg dat!! Ik denk toch ook dat zeal een tijdje broeds is hoor, ik kan niet ff naar haar kijken of ze staat al met wat opgeheven vleugeltjes en snel te head bangen. Ook als ze eruit is is ze helemaal gefxeerd op mijn handen. En ik zie haar regelmatig rijden op een speeltje.
Gut madam is volwassen geworden hoor
quote:Originally posted by Sue
Nou als het zou werken dan moet je daar gruwelijk misbruik van maken! Ze weten je toch altijd zo voor gek te zetten. Zeg ik dat Zazu supervervelend is, gedraagt hij zich de hele dag keurig.
Daar sta je dan met je goede gedrag!
Dat is vast ook zo met die van jou.
ja dan sta je zeker mooi voor 'schut' haha weet je zeker dat die twee niet verre familie van elkaar zijn
Hey,wat super van Charu.
Is zijn bakje ondertussen leeg??
Maandag 18 Juni 2007 5:55 pm
Sue Moderator
quote:Originally posted by Wil
haha weet je zeker dat die twee niet verre familie van elkaar zijn
Dat begin ik ook steeds meer te denken! Misschien heeft Zazu toch een wit buikje en een zwart kapje!
Maandag 18 Juni 2007 6:35 pm
Sue Moderator
Huh? Rijden op een speeltje?! Het is toch een dame? Of rijden dames ook? Dat verklaart waarom de caique die bij Pluis logeerde ook aan het rijden was. (Ben even de naam kwijt)