hoi ff een vraagje
ik dacht ergens gelezen te hebben dat je ze wel eens als traktatie een beetje kwark of danoontje mocht geven maar ik weet het niet zeker meer en ik kan het ook niet terug vinden weet iemand dat ?
ja dat is het had coco en gompie net wat gegeven op een lepeltje met een druppel er op gompie moest er niks van weten maar coco pakte de lepel aan en zat hm helemaal af te likken
oh ik dacht dat danoontje ook ''goed'' zal een biogarde uitproberen
weet nu wel dat als coco ooit nog een keer medicijne moet hebben dat ik het dan dus ook zo kan doen wel een paar weekjes te laat achtergekomen
Zondag 8 April 2007 1:32 pm
Sue Moderator
Danoontje is ook prima, zeker als het gaat om medicijnen naar binnen krijgen! Iedere stress die je dan kan voorkomen als ze ziek zijn is meegenomen.
Zondag 8 April 2007 1:49 pm
Cosch Ervaren vlieger
HIer krijgen ze ook heel af en toe wel es een paar likjes vruchtenyoghurt ofzo! Vinden ze heerlijk. Ik denk niet dat dat echt goed voor ze is!
(En idd een goede manier om medicijnen binnen te krijgen! Gelukkig niet van toepassing hier!)
Zondag 8 April 2007 3:44 pm
Sue Moderator
Hey! Tip, misschien kan je je eigen vruchtenyoghurt maken? Fruit in de blender, yoghurt erbij.. Mixen maar! Dan maakt het natuurlijk niet uit!
dat is nartuurlijk nog beter bedankt voor de tip
dat vind ik zelf ook lekker twee vliegen in een klap
Zondag 8 April 2007 9:45 pm
Cosch Ervaren vlieger
Hahaha. Wat een onbedoelde voorzet al niet kan doen!
Dat is een goede tip! En is natuurlijk ook gezond voor jezelf! haha
Zondag 8 April 2007 10:54 pm
Sue Moderator
Je kan er ook nog eens de vruchtencombi voor gebruiken die jij lekker vindt.
Ik meen dat kaneel ook mag? Als je dat lekker vindt kan je een klein beetje erdoorheen doen.
nou ik moet wat toegeven coco is een ''verwend nest''
ik verschillende dingen geprobeerd maar meneer lust alleen danoontje
heb zelfs de goedkopere merken danoontje geprobeerd maar dat eet coco echt niet dus he alleen de echte is goed genoeg voor coco
Maandag 18 Juni 2007 9:15 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:39 pm