|
|
|
Mees
Beginnende vlieger
| Dappere dodo en spaghetti |
|
|
Vreselijk gelachen met onze bange Herman van het weekend!
Herman zit altijd op een rugleuning van een stoel bij ons aan tafel als we eten. Tot voor kort bleef-ie daar dan ook keurig zitten. Mede naar aanleiding van berichten hier, zet ik tegenwoordig de stoel wat dichterbij zodat hij over kan stappen op tafel -als hij durft-
Tot vrijdag deed hij dat niet, maar toen aten we spaghetti! En daar is Herman dol op. Voordat iemand van ons het in de gaten had sprong hij op tafel, race-te naar het bord van onze jongste, pikte een flinke sliert spaghetti en rende terug naar zijn stoel
Toen we uitgelachen waren had meneer zeer triomfantelijk de hele sliert al weggewerkt... 't Is natuurlijk niet goed voor hem, maar ik heb in geen tijden zo verschrikkelijk moeten lachen! |
Maandag 3 Oktober 2005 11:13 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Sprekend Tommy...die doet dat precies zo  |
Maandag 3 Oktober 2005 12:22 pm |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
hahahhahahah
Nou heb ik wel een geval appart maar Catoo is beslist niet voorzichtig of stikum.
Die neemt dus gewoon een duik in ons eten. En zie het dan maar eens terug te krijgen.
Dus catoo zit veilig in haar kooi als wij eten.
Scheeld een hoop troep en een vieze papagaai |
Maandag 3 Oktober 2005 7:12 pm |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
hahah lijkt me leuk zo'n verrassingsaanval op je eten! maar net als kadoes heeft Gizmo daar geen problemen mee, niks verrassingsaanval gewoon jump op tafel en eerst in de pannen kijken, is er niets van zijn gading bij komt hij in de borden kijken. Gizmo mag dus ook pas op tafel als wij (bijna) klaar zijn met eten en nog even natafelen, Het natafelen is er trouwens nog leuker op geworden sinds Gizmo er is  |
Dinsdag 4 Oktober 2005 7:25 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Ik bedoel natuurlijk net als catoo van kadoes...
 |
Dinsdag 4 Oktober 2005 7:25 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Chico doet dat ook zo extreem, die springt gewoon in de pannen als we niet opletten Guano is er ook rap bij, maar iets normaler en Pepper ontdekt ook t warm eten, maar durft nog niet zo goed en Tommy is dus redelijk relaxt, die pakt het en rent weg  |
Dinsdag 4 Oktober 2005 10:10 pm |
|
|
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Patricia
Ik bedoel natuurlijk net als catoo van kadoes...
hahahahaha kadoes zelf heeft er ook geen problemen mee hoor.
Hoewel ik niet in mijn bord duik.
Ik probeer het altijd netjes naar binnen te werken hahahahahaha |
Dinsdag 4 Oktober 2005 10:14 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
hahaha ja, toen ik het teruglas zag ik ook al voor me hoe je op tafel jumpte hihi en Catoo maar stomverbaasd toekijken ! maar blij te horen dat je in ieder geval probéért het netjes naar binnen te werken  |
Woensdag 5 Oktober 2005 4:53 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Dappere dodo en spaghetti |
|
|
Ha ha ha wat een schitterend verhaal!!
Echt, van die ene sliert spagetti zal hij echt niks krijgen hoor.. (Jullie eten toch niet iedere dag spagetti?)
Geen filmpjes toevallig?  |
Vrijdag 7 Oktober 2005 2:10 pm |
|
|
|
|
krabi
Beginnende vlieger
Leuk he spaghetti Krabi ook dol op Rijst lust ze blijkbaar niet zo,maar mais Kzou ook beter een konijn in huis halen...halve woonkamer hangt vol mais dan.... Poesjes komen kijken,wat vliegt hier allemaal rond spijtig dat mn poesjes geen mais lusten Kou zeggen veel spaghetti eten en filmpjes maken  |
Dinsdag 11 Oktober 2005 9:57 am |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
ja filmpjes als ze zo lekker alles aan het rondstrooien zijn.
Pasta vliegt hier ook alle kanten op en daarna wordt er druk met het snaveltje over tafellaken of gezinnetje gepoetst. Pasta in ons haar, maakt Gizmo niks uit hoor. Vanmiddag heeft Gizmo stukje van een jong maiskolfje soldaat gemaakt, stukjes mais overal, je vraagt je af of ze nog iets binnenkrijgen zo.
Inderdaad jammer dat je poesjes geen mais lusten, zou je weer wat schoonmaakwerk uitsparen  |
Dinsdag 11 Oktober 2005 5:38 pm |
|
|
Mees
Beginnende vlieger
Haha!
daar hebben wij nou de honden voor!
Als Herman weer eens iets nieuws krijgt zitten de dames al likkebaardend onder z'n stoel Vooral onze labrador is echt honderd keer beter dan een kruimeldief.
De (ruwhaar)teckel is slim: als Herman iets heeft dat ze heel erg lekker vindt, maakt ze hem aan het schrikken. Hij laat dan z'n hapje vallen en madam gaat er gauw mee vandoor..... ook daar kan ik niet kwaad om worden hoor, zoveel inventiviteit verdient applaus! |
Dinsdag 11 Oktober 2005 7:24 pm |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
quote:
Vooral onze labrador is echt honderd keer beter dan een kruimeldief
Dat is echt ideaal! Wij hebben ook zon prive opruimdienst.
Eerder hadden we die ook en toen die er niet meer was... toen ontdekte ik pas wat een kruimelzooi er bij t eten achterbleef op de grond Gelukkig is er nu dus weer zo'n lief monster dat denkt dat hij ieder kruimeltje nodig heeft om te overleven  |
Dinsdag 11 Oktober 2005 7:36 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
dus als ik het goed begrijp moet ik gewoon een hondje aanschaffen?
Groot gelijk dat je niet boos wordt op de teckel, Mees, echt grappig lijkt me dat! (kan Herman er ook om lachen?) |
Woensdag 12 Oktober 2005 4:58 pm |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
ja hoor is het beste als je geen rotzooi wil.maar je moet er niet zo eentje als mij nemen hoor.
hahahahahhha die is erg kieskeurig dus laat veel liggen. |
Woensdag 12 Oktober 2005 8:32 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:39 pm
|
|
|
|