Favoriete vruchten van jullie vogels?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Favoriete vruchten van jullie vogels?  Reageer met quote  

Wat zijn de favoriete stukjes fruit van jullie vogels?
Lustten ze dat meteen? Of hadden ze er eventjes voor nodig?
Bericht Zaterdag 24 November 2007 12:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

mandrijn en druif staan op de eerst plaats op het lijstje van coco
en die luste die ook meteen!!!
Bericht Zaterdag 24 November 2007 3:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

appel ,banaan, aardbei, mandarijn zijn favoriet...die lustte ze eigenlijk meteen...er is weinig wat Cleo niet meteen eet...tis een vraatlustig type! Laughing
Bericht Zaterdag 24 November 2007 5:16 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ahhh mandarijn is dus vaker favoriet. Cool

Iago: Mandarijn. Dat lustte hij volgens mij ook meteen. Banaan vindt 'ie ook lekker en appel ook.

Zazu: Er is op dit moment weinig wat Zazu niet lust. Rolling Eyes Hij vindt banaan en mango wel erg lekker! Zazu is een lastige eter geweest. Hij lustte dit niet meteen.

Wheezy: Mandarijntjes. Mango vond 'ie niet lekker en Scuttle mocht alles hebben. Hij moest even aan de mandarijn wennen.

Scuttle: Met stip: Mango! Hij vond het meteen lekker.
Bericht Zaterdag 24 November 2007 8:30 pm
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Uhh eigenlijk best veel alleen sinds Leia op pallets over is is ze wat kieskeuriger geworden.
Maar ze vindt mango, meloen, appel, annanas en mandarijn heel lekker.
Ze at alles ook meteen. Vroeger vond ze druif heerlijk maar nu kijk ze er niet meer naar om.
Bericht Zondag 25 November 2007 11:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

kayla eet bijna alle fruit
favoriet zijn appel, mandarijn en banaan
alles at ze meteen toen ze het zag Laughing

valkjesen aga's eten alleen appel Crying or Very sad
Bericht Zondag 25 November 2007 11:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
PeCe
Vlieger

Reageer met quote  

Mijn parkieten eten niet zoveel fruit, dat vinden ze maar vreemd. Maar een stukje appel vinden ze altijd wel lekker.

De edelpapegaaien eten nagenoeg alle soorten fruit die ik ze geef,in het begin was ananas favoriet, maar dat vinden ze nu niet zo speciaal meer. Voorlopig blijft het bij druif en banaan als grote favoriet.
Bericht Zondag 25 November 2007 7:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat grappig om te horen dat mandarijn & appel vaak favoriet is. En druiven ook, schijnbaar. Hier vindt alleen Iago druifjes erg lekker.
Banaan is ook favoriet hier. Maar met mate, aangezien Iago er erg ziek van is geworden. (Had hem ook veel te veel gegeven.. Embarassed )
Bericht Dinsdag 27 November 2007 12:06 pm
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Savanna is gek op druiven, Toby op mango en Utah op kiwi. De edel is gek op alle soorten fruit, ze heeft niet echt een voorkeur.
Bericht Dinsdag 27 November 2007 3:13 pm
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

luna en vico zijn gek op: appel druiven mandarijn en verder heb ik nog niet echt fruit geprobeert ofja ander fruit banaan laten ze in ieder geval liggen maar misschien ga ik het later nog eens proberen
Bericht Dinsdag 27 November 2007 9:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Joyce
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Pebbel is ook al gek op druif en mandarijn. Appel is tegenwoordig een beetje úit'. Granaatappel vind ze ook lekker en een klein stukje cocos lust mevrouw ook wel.
Bericht Woensdag 28 November 2007 12:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Diiana
Savanna is gek op druiven, Toby op mango en Utah op kiwi. De edel is gek op alle soorten fruit, ze heeft niet echt een voorkeur.

Ohhhh ook al druiven. En Mango! Laughing
Hier krijgen ze trouwens niet zoveel mango. Het meeste gaat mijn mond in. Laughing
Bericht Zaterdag 1 December 2007 11:52 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Joyce
Pebbel is ook al gek op druif en mandarijn. Appel is tegenwoordig een beetje úit'. Granaatappel vind ze ook lekker en een klein stukje cocos lust mevrouw ook wel.

Joyce.. Hoe geef jij granaatappel? Gewoon die kleine pitjes of??
Bericht Zaterdag 1 December 2007 11:52 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Daantjuh
luna en vico zijn gek op: appel druiven mandarijn en verder heb ik nog niet echt fruit geprobeert ofja ander fruit banaan laten ze in ieder geval liggen maar misschien ga ik het later nog eens proberen

Zou het echt iets voor bonte boertjes zijn? Druiven & mandarijntjes? Iago vindt dat ook erg lekker, maar druiven krijgt hij bijna niet. (Had toen wat slechte verhalen gehoord over die blauwe druiven en ik meen ook over witte als ze niet biologisch zijn..)
Bericht Zaterdag 1 December 2007 11:53 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue

Hier krijgen ze trouwens niet zoveel mango. Het meeste gaat mijn mond in. Laughing

weet je wat ook lekker is kaki,ken je dat? dat lijkt ook op mango maar niet zon grote pit er in
Bericht Zaterdag 1 December 2007 1:17 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:44 pm
  Berichten van afgelopen: