fout of niet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
millie
Kamikaze piloot

fout of niet  Reageer met quote  

ik heb scenic, harrison en ecobird

ik geef het afwisselend deze week was ik weg met de gaaien toen ad millie eco en nu harrison met wat scenic zo wissel ik het af is dat slecht of niet???
Bericht Maandag 15 Januari 2007 11:27 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: fout of niet  Reageer met quote  

Ehm, ik geef ze hier alleen Harrisons.. Af en toe krijgen ze een brokje Scenic. Alleen Zazu vindt dat erg lekker maar vooral omdat Scuttle het eerst wel kreeg en hij niet.
Ik weet niet of ik het afwisselend zou geven. Als ik het allemaal zou geven dan zou ik er eerder een mengsel van maken??
Bericht Maandag 15 Januari 2007 1:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

eco bird had ik gewonne scenic gaf ik harrison wou ik er bijzo dat ie niet kieskeurig zou worden. maar hij lust alles
Bericht Maandag 15 Januari 2007 1:44 pm
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Very Happy Millie......ik voer het ook allemaal door elkaar hoor...
Senic....Eco....Harrison.....Kaytee.....
Kan geen kwaad.
Bericht Dinsdag 16 Januari 2007 1:36 am
 Gebruikers profiel bekijken  
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

oke dank je marleen
Bericht Dinsdag 16 Januari 2007 8:19 am
Igor
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik vind het net erg goed! Zo hebben ze afwisseling en krijgen ze ook meer verschillende voedingsstoffen binnen. Dat is natuurlijker en bovendien heb je zo een betere risicospreiding als in de toekomst blijkt dat een of ander merk toch niet zo goed is als we nu denken.
Bericht Dinsdag 16 Januari 2007 12:03 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja dat is waar dan blijf ik het gewoon geven door elkaar Very Happy
Bericht Dinsdag 16 Januari 2007 1:45 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Millie, wat ik niet zou doen is de pellets om de andere week geven. Ik zou er een mengsel van geven. Cool
Bericht Dinsdag 16 Januari 2007 4:09 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

jaa doe ik nu ook Very Happy
Bericht Dinsdag 16 Januari 2007 4:17 pm
Liz
Vlieger

Reageer met quote  

Ik doe dat nu ook met Scenic en Nutribird. Ik weet dat niet iedereen blij is met Nutribird, maar mijn vogels doen het er goed op en het is het enige dat ik in België kan krijgen. Ze kunnen hier zelfs niks anders bestellen. En het wordt me allemaal een beetje te duur als ik alles uit Nederland moet bestellen... Maar goed, nu krijgen ze een combi, dus ze zullen er iig op vooruit gaan^^.
Bericht Dinsdag 16 Januari 2007 5:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Liz.....wat wil je eigenlijk hebben dan????
Bericht Dinsdag 16 Januari 2007 7:06 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

waar haal je scenic dan?

mischien kun je met iemand samen doen die harrison geeft en ecobrid dan kunnen ze het op sturen moet je een rond vragen op het form ik geef scenic harrison en eco maar ik heb kleine hoeveel heden omdat er maar een vogel van eet
Bericht Woensdag 17 Januari 2007 8:35 am
Liz
Vlieger

Reageer met quote  

Het liefst zou ik vanalles eens proberen Marleen. Zodat ze niet nog kieskeuriger worden en zodat ik niet bang hoef te zijn dat net in die ene pelletsoort die ik geef iets belangrijks niet zit...
Ik ga kijken of de dierenarts waarbij ik werk in Nederland Scenic of Harrisons kan gaan bestellen voor mij. Ecobird ga ik vragen bij de dierenzaak in Nederland waar ik ga. Hier in Gent heb ik al bij meerdere zaken nagevraagd, maar ze kunnen alleen aan Nutribord komen. En het uit Nederland zelf te bestellen is me momenteel helaas echt te duur Sad Maar hopelijk dat 't zo goed komt^^.
Bericht Woensdag 17 Januari 2007 10:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:44 pm
  Berichten van afgelopen: