Friet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Jolanda
Vlieger

Friet  Reageer met quote  

Of het bij een van haar vorige baasjes ontstaan is weet ik niet maar we hebben een eigenaardige liefhebberij van Gijs ontdekt.

Als er iemand friet eet heeft ze dat gelijk door en ze bedelt niet vaak maar dan doet ze werkelijk alles om de aandacht te krijgen en een frietje los te peuteren.

Laatst gaf mijn neefje er een...leg een kind van 5 maar eens uit dat hij eerst moet vragen of de gaai dat wel mag...die vind het veel te grappig allemaal Laughing Voor we het weer terug konden pakken schoof ze het frietje met een gelukzalige blik naar binnen in een razendsnel tempo.

hebben wij weer...een junkfoord-gaai Cool Laughing Shocked
Bericht Woensdag 3 September 2008 5:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
WendyBroer
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

okkie hier is ook dol op friet.
Hij krijgt meestal een klein stukje met het zout eraf gehaald. En zit dan echt te smullen. Maar die rare kip van mij is ook gek op bonen in alle soorten en maten ahahahah...
Bericht Woensdag 3 September 2008 5:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Re: Friet  Reageer met quote  

Hahaha wat kunnen ze dan ineens snel en keurig netjes eten he?! Shocked Als het een klein stukje friet is zonder zout dan is het niet zo slecht hoor.. Wink Vooral zout is erg slecht. (En erg veel natuurlijk ook)
Bericht Woensdag 3 September 2008 10:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha, voor zoiets kunnen ze toch echt alles doen hé als ze daar zo gek op zijn en dan nog zo snel etsn om zeker te zijn dat niemand het gaat afnemen. Lollig moet dat geweest zijn. Laughing
Bericht Donderdag 4 September 2008 8:53 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

kan me voorstellen dat het leuk was. een gaai mag dat af en toe wel eens hebben hoor. in feite zijn het alles eters maar je moet gewoon oppassen dat het niet teveel is en wat je geeft. vlees en vis mogen ze ook. het is maar dat je het weet. Very Happy
bij ons eten ze regelmatig mee met een gekookte aardapppel of een stukje vlees.
Bericht Donderdag 4 September 2008 9:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Onze gekkerd is daar gewoon vies van. Als van toen ie klein was proberen we hem dat eens te geven maar nee hoor, moet er niks van hebben. Het zou Jos niet zijn. Shocked
Bericht Donderdag 4 September 2008 11:27 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Is behalve het zout het vet van de frietjes niet ook ongezond?

Jolanda, doet Gijs het alleen met friet of reageert hij ook op milkshakes en hamburgers? Laughing
Bericht Donderdag 4 September 2008 11:39 am
Jolanda
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Whisper

Jolanda, doet Gijs het alleen met friet of reageert hij ook op milkshakes en hamburgers? Laughing

Nog niet geprobeerd. Misschien toch eens met haar naar de mac Very Happy Very Happy
Bericht Donderdag 4 September 2008 12:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Jolanda
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by alexandraatje
vlees en vis mogen ze ook. het is maar dat je het weet. Very Happy
.

Ze heeft al eens een stuk gehakt van een bord gepikt hier Shocked Laughing
Bericht Donderdag 4 September 2008 12:52 pm
aschra
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hier krijgen ze ook allemaal een frietje als ik dat eet.

Zonder zout natuurlijk en ze vinden het heerlijk.
Bericht Zondag 21 September 2008 9:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by alexandraatje
vlees en vis mogen ze ook. het is maar dat je het weet. Very Happy

Dat wordt hier ook graag gegeten! (Althans, door Zazu wel.. Ik kook speciaal voor hem een stukje bio-kipfilet als we kipfilet eten)
Zazu houdt veel meer van vlees of vis dan de andere vogeltjes. De inca schijnt in de natuur ook veel larven te eten. Shocked
Bericht Maandag 22 September 2008 8:01 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Als Gijs jarig is kan je hem als traktatie gezellig meenemen naar de Mac. Wat een feest zal dat geven Laughing Laughing
Herman hier is ook gek op friet. Hij krijgt ook altijd een klein stukje. Daar smikkelt hij heerlijk van Very Happy
Bericht Zondag 28 September 2008 10:22 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha dan hoef je geen McChicken menu meer te bestellen.. Very Happy
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ntry_id=32
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ntry_id=18

Fototoestel niet vergeten he! Nee! Nee!
Bericht Maandag 29 September 2008 8:48 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaaha, kan niet zeggen hoeveel keer ik die al bekeken heb maar ik blijf ze bekijken en met het grootste plezier, ik toon ze ook vaak aan mensen omdat ik ze super vind. Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 29 September 2008 9:02 am
FranB
Eitje

Reageer met quote  

ik dacht dat friet juist slecht voor ze was. Een kennis van mijn ouders had vroeger ook een gaai en die zat altijd gigantisch te bedelen om frietjes. Bij hun om de hoek zat een snackbar en als die gaai maar dacht dat ze friet had gekocht begon het gebedel al. Die gaai is trouwens niet oud geworden, maar dat kan ook van wat anders zijn. Ik kan me nog goed herinneren, dat die gaai ook vaak pelpinda's kreeg. Dat was 20 jaar terug heel gewoon denk ik. Ik ga Molly geen frietjes laten proeven, want onze kids zijn er gek op en nog zo'n junk vind ik niet nodig. Eerst maar leren gezond eten en dan zien we wel. Wij hebben trouwens tegenwoordig vaak gebakken aardappeltjes uit de oven i.p.v. friet. Zo blijft de echte vette hap een traktatie voor de kids en veel gezonder voor ons Wink . En ik was die vette hap toch zo zat. Het kwam mijn neus en oren uit en die friteuse wordt altijd zo vies en plakkerig van die olie.
Bericht Zaterdag 2 Mei 2009 2:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:45 pm
  Berichten van afgelopen: