Fruit invriezen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
FranB
Eitje

Reageer met quote  

Je hebt tegenwoordig van die handige ziplock zakjes. Vorig jaar had ik goedkoop op de markt frambozen, kersen en aardbeien gekocht en die heb ik schoongemaakt en ingevroren. Dit was dan wel voor onszelf bedoeld voor door de yoghurt, maar dat maakt niet uit. In die zakjes kan je ze ook goed los houden en kan je er makkelijk een beetje uithalen en de rest weer gauw terug de vriezer in. Ik heb ook van die handige bakjes van de chinees. die kunnen in de magnetron en de vriezer. Wij hebben bramen in de tuin en sinds vorig jaar ook frambozen en aardbeien en iedere avond struin ik even erlangs om te oogsten. dit zijn telkens maar een paar vruchten, maar in zo'n bakje kan je makkelijk een hele verzameling kweken. Zodra er genoeg inzitten kiep ik het over in zo'n ziplock. Die ziplocks gebruik ik ook voor onze bonen uit de tuin. Per zak doe ik 250 gr geblancheerde bonen en hup de vriezer in. En het fijne is, het past overal tussen en bergt lekker plat op. Nog even een tip. Als er een Action bij je in de buurt is, daar zijn die ziplocks stukken goedkoper dan in de supermarkt. Ze zijn trouwens ook handig voor het verse spul in de koelkast.
Bericht Vrijdag 1 Mei 2009 10:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:45 pm
  Berichten van afgelopen: