Fruitpapje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmpf, Karel-gek, dat was ook de laatste keer dat ik iets vertel wat embarrassing is.. Evil or Very Mad Laughing
Ik weet niet hoe zoete aardappel smaakt, maar ik vond ze er toch erg vreemd uitzien. Het zou mij verbazen als ze hetzelfde zouden smaken als de reguliere aardappeltjes. Very Happy
Bericht Zaterdag 9 December 2006 1:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Karel-gek
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Hmpf, Karel-gek, dat was ook de laatste keer dat ik iets vertel wat embarrassing is.. Evil or Very Mad Laughing
Ik weet niet hoe zoete aardappel smaakt, maar ik vond ze er toch erg vreemd uitzien. Het zou mij verbazen als ze hetzelfde zouden smaken als de reguliere aardappeltjes. Very Happy

Neeee juíst blijven vertellen! Laughing Laughing Laughing

Over de magnetron: klopt, ik heb dat al eens gehad. Vreselijk vond ik dat, had ie ineens een heel heet stukje! Shocked Arme schat... Crying or Very sad Au bain marie opwarmen is dan beter? Of koud geven? Rolling Eyes (hihi hoe bedoel je: leek?)
Bericht Zaterdag 9 December 2006 1:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, vertellen zodat jij kan blijven lachen zeker.Mad Laughing

Ai! Tja, de magnetron.. Je denkt dan dat het nog niet goed warm is (omdat sommige stukken nog zowat bevroren zijn) terwijl andere stukken loeiheet zijn! Sad
Had 'ie wat verbrand? Sad

Koud geven is ook prima hoor. Net waar je zelf zin in hebt. Very Happy
Bericht Zaterdag 9 December 2006 1:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Karel-gek
Fladderaar

Reageer met quote  

Ja natuurlijk zodat ik weer lekker kan lachen Laughing Razz

Kareltje had z'n voetje licht verbrand want hij pakte het van de vork af. Crying or Very sad Wat vond ik dat érg! Voelde me zo schuldig! Gelukkig is het helemaal goed gekomen met m'n mannetje! het was ook alleen rood hoor geen hele ernstige verbranding maar toch! Crying or Very sad
Bericht Zaterdag 9 December 2006 1:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ahhh arme Karel! Sad Het kan echt iedereen gebeuren hoor. Een ongeluk zit in zo'n klein hoekje!
Ben blij dat het helemaal goed is gekomen!
Bericht Zondag 10 December 2006 12:30 pm
wen87
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by sammiel
ja hij krijgt ook nog pap 2 maal per dag, dus dan ga ik maar veel minder banaan geven en heb kiwi gekocht (hahah voor kiwi) en nieuw appels, rozijntjes enzovoorts, dus dat komt wel goed, bedankt!
mogen gaaitjes rozijntjes??? nog nooit gehoord Razz
Bericht Woensdag 28 Februari 2007 9:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja hoor, ook met mate.. Wink Ze zitten meen ik door die vruchtenmix?
Bericht Woensdag 28 Februari 2007 9:58 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:45 pm
  Berichten van afgelopen: