|
|
|
Sue
Moderator

|
Hmpf, Karel-gek, dat was ook de laatste keer dat ik iets vertel wat embarrassing is..
Ik weet niet hoe zoete aardappel smaakt, maar ik vond ze er toch erg vreemd uitzien. Het zou mij verbazen als ze hetzelfde zouden smaken als de reguliere aardappeltjes.  |
Zaterdag 9 December 2006 1:05 pm |
|
|
|
|
Karel-gek
Fladderaar
quote:
Originally posted by Sue
Hmpf, Karel-gek, dat was ook de laatste keer dat ik iets vertel wat embarrassing is..
Ik weet niet hoe zoete aardappel smaakt, maar ik vond ze er toch erg vreemd uitzien. Het zou mij verbazen als ze hetzelfde zouden smaken als de reguliere aardappeltjes.
Neeee juíst blijven vertellen!
Over de magnetron: klopt, ik heb dat al eens gehad. Vreselijk vond ik dat, had ie ineens een heel heet stukje! Arme schat... Au bain marie opwarmen is dan beter? Of koud geven? (hihi hoe bedoel je: leek?) |
Zaterdag 9 December 2006 1:10 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ja, vertellen zodat jij kan blijven lachen zeker.
Ai! Tja, de magnetron.. Je denkt dan dat het nog niet goed warm is (omdat sommige stukken nog zowat bevroren zijn) terwijl andere stukken loeiheet zijn!
Had 'ie wat verbrand?
Koud geven is ook prima hoor. Net waar je zelf zin in hebt.  |
Zaterdag 9 December 2006 1:15 pm |
|
|
|
|
Karel-gek
Fladderaar
Ja natuurlijk zodat ik weer lekker kan lachen
Kareltje had z'n voetje licht verbrand want hij pakte het van de vork af. Wat vond ik dat érg! Voelde me zo schuldig! Gelukkig is het helemaal goed gekomen met m'n mannetje! het was ook alleen rood hoor geen hele ernstige verbranding maar toch!  |
Zaterdag 9 December 2006 1:25 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ahhh arme Karel! Het kan echt iedereen gebeuren hoor. Een ongeluk zit in zo'n klein hoekje!
Ben blij dat het helemaal goed is gekomen! |
Zondag 10 December 2006 12:30 pm |
|
|
wen87
Beginnende vlieger
quote:
Originally posted by sammiel
ja hij krijgt ook nog pap 2 maal per dag, dus dan ga ik maar veel minder banaan geven en heb kiwi gekocht (hahah voor kiwi) en nieuw appels, rozijntjes enzovoorts, dus dat komt wel goed, bedankt!
mogen gaaitjes rozijntjes??? nog nooit gehoord  |
Woensdag 28 Februari 2007 9:48 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ja hoor, ook met mate.. Ze zitten meen ik door die vruchtenmix? |
Woensdag 28 Februari 2007 9:58 pm |
|