Goedkope Harrison pellets en juvenile!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Goedkope Harrison pellets en juvenile!!  Reageer met quote  

Mocht je Harrisons eens willen proberen of het al voeren, ik heb een adres gevonden waar het (waarschijnlijkst) het goedkoopst is.. Smile Tevens krijg je bij iedere 5 euro 1 stempel en bij 50 euro is de kaart vol, waarna je 2,50 korting krijgt. (Dus na iedere 50 euro krijg je bij de volgende besteding 2,50 korting!!)

Ben vandaag naar de drive inn geweest en daar stond een standje met Harrisons van dierenartsencentrum Hoogvliet-Spijkenisse. Ze zitten op de Aveling 221 in Hoogvliet en hun telefoonnummer is 010-2950530. Hun website is: -www.dachoogvliet.nl
Ik heb eventjes staan praten met de dierenarts (?) en hij vertelde me dat hij de prijzen zo laag hield omdat hij het voor iedereen betaalbaar wil houden. De prijzen gaan in het nieuwe jaar waarschijnlijk wel weer omhoog omdat de hoofdimporteur (Hooimeijer waarschijnlijk Evil or Very Mad) eraan wil verdienen.. Het is onmogelijk om zelf Harrisons te importeren, volgens hem.. Sad

Ze versturen hun produkten en rekenen hiervoor alleen de verzendkosten die zij betalen. (Tot 10 kg ofzo) Daarna..?? (Zou je even moeten informeren)

Maar goed, hij kan het goedkoop aanbieden. Hieronder de prijzen:

High potency coarse
1 pound 10,65
5 pound 36,50
25 pound 155,75

Adult lifetime coarse
1 pound 10,65
5 pound 30,00

Juvenile
1 pound 13,17
5 pound 38,90

High potency fine
1 pound 11,50
5 pound 40,10

Powertreats
1 pound 10,90
Bericht Zondag 5 Augustus 2007 5:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Zooooooo, dat scheelt een stuk.

Ik betaal 54 euro terwijl het in Hoogvliet 40,10 is.

Daar wil ik wel een stukje voor rijden. Zelf woon ik in Vlaardingen dus zo ver is het niet. De Aveling is toch bij dat winkelcentrum?
Nou ja, daar kom ik wel achter.

Bedankt voor de tip.
Bericht Zondag 5 Augustus 2007 9:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Ben net op de website geweest.

Onder CURSUSSEN staat VOGELDAG.
Als je dat aanklikt staat er dat er later info geplaatst zal worden.

Ik zal het in de gaten houden.
Bericht Zondag 5 Augustus 2007 9:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dat scheelt nogal!
Bij Verstappen heb ik tot nu toe altijd het goedkoopst kunnen bestellen. Maar de laatste 2x was het ook ruim een euro duurder geworden.

Eerst was het 43.80 nu 44.95!
Bericht Zondag 5 Augustus 2007 9:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dan is Hooi toch niet echt erg duur. Daar betaal ik voor 5 pond HPC € 42,05
Bericht Zondag 5 Augustus 2007 9:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Maar ja die zal geen verzendkosten hoeven te betalen Wink
Bericht Zondag 5 Augustus 2007 9:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Nel
Zooooooo, dat scheelt een stuk.

Ik betaal 54 euro terwijl het in Hoogvliet 40,10 is.

Daar wil ik wel een stukje voor rijden. Zelf woon ik in Vlaardingen dus zo ver is het niet. De Aveling is toch bij dat winkelcentrum?
Nou ja, daar kom ik wel achter.

Vond het ook nogal schelen! Ze sturen het evt ook op.. Wink Je kan informeren wat dat kost, en als je zo'n zak koopt krijg je ook 7 stempeltjes. Cool
Aveling is bij een grote Albert Heijn (XL) in de buurt..
Bericht Zondag 5 Augustus 2007 10:18 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Cosch
Dat scheelt nogal!
Bij Verstappen heb ik tot nu toe altijd het goedkoopst kunnen bestellen. Maar de laatste 2x was het ook ruim een euro duurder geworden.

Eerst was het 43.80 nu 44.95!

Cosch, heb je ze vandaag niet gezien? Heb je geen zak meegenomen?
Bericht Zondag 5 Augustus 2007 10:19 pm
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik heb wel een stand met Harrisons gezien. Maar ik had nog niet nodig en geen geld bij me om er een te kopen!

Jammer als ik dit zo hoor! Very Happy
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 5:57 am
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Het bedrag wat ik doorgaf is excl verzendkosten want ik haal het zelf bij de vogelarts.

En Sue, mijn man werkt aan de overkant dus kan zo bij hun langsgaan. Ook heb ik een dochter in Spijkenisse wonen, als ik het aan haar vraag haalt ze zo'n zak gerust voor me op. Het scheelt mij echt teveel.
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 1:06 pm
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Nel
Het bedrag wat ik doorgaf is excl verzendkosten want ik haal het zelf bij de vogelarts.

En Sue, mijn man werkt aan de overkant dus kan zo bij hun langsgaan. Ook heb ik een dochter in Spijkenisse wonen, als ik het aan haar vraag haalt ze zo'n zak gerust voor me op. Het scheelt mij echt teveel.

Ach, heb ik weer geen erg in.
Dat mijn man aan de overkant werkt daar bedoel ik mee:
wij wonen ten noorden van de Waterweg en Hoogvliet ten zuiden. Dus mijn man werkt niet aan de overkant van de straat maar door de Beneluxtunnel onder de Waterweg door, dus dat is voor ons "de overkant".
Wink
Uhmm..... snappen jullie het nog Rolling Eyes
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 2:41 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Nel

Oh jij haalt het daar ook al? Smile (Of je man eigenlijk) Wat handig dat je dochter daar in de buurt woont: Is meteen weer een smoes om lekker op visite te gaan!
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 5:30 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Cosch
Jammer als ik dit zo hoor! Very Happy

Da's inderdaad jammer.. Sad Had je het niet van iemand kunnen lenen bij wie je vaker langs gaat? Smile
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 5:32 pm
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
quote:
Originally posted by Nel

Oh jij haalt het daar ook al? Smile (Of je man eigenlijk) Wat handig dat je dochter daar in de buurt woont: Is meteen weer een smoes om lekker op visite te gaan!

Nee Sue, dank zij jouw tip ga ik het daar voortaan halen. Laughing
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 6:41 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ah oké! Smile
Zie net je eerste bericht.. Embarassed Zat gisteren niet goed op te letten. Dat scheelt behoorlijk voor jou zeg! 14 euro is niet niks!! Shocked
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 10:15 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:05 pm
  Berichten van afgelopen: