grijze roodstaard pap

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
stephen
Ervaren vlieger

grijze roodstaard pap  Reageer met quote  

hoi, hier ben ik weer (tegen deze tijd zullen julie al wel zeggen "gaat hij er nog ene kopen of niet" Very Happy maar ik moet nog gedult hebben Crying or Very sad )
maar ik wil er een kopen die ik nog een tijdje met de hand moet voederen(dan went hij rapper) maar bestaat er speciale nutribird voor grote papegaaien of eten die dezelfde pap als een aga?
alvast merci voor de raad
groetjes jefke en mijn baas je stephen
Bericht Zaterdag 8 September 2007 8:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: grijze roodstaard pap  Reageer met quote  

Hoi Stephen.. Het is onzin dat door jouw gevoerde gaaitjes beter wennen aan je. Er kan veel misgaan als je je gaaitje met de hand groot brengt. Laat dit liever over aan een ervaren kweker. Of beter: Koop een vogel die door de ouders is grootgebracht. Smile
Bericht Zaterdag 8 September 2007 9:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

echt? maar de kweker waar ik jef gekocht heb zei ze dan al gewend waren aan je als je ze zelf met de hand voerde.
ik heb het zo ook gedaan met jef die moest nog ongeveer een half weekje pap krijgen en die was al vanaf de eerste dag aan me gewend en was al aan het kusjes geven.
dus als ik deze een paar dagjes met de hand voeder is hij mischien toch ook heel rap gewend aan me en moet ik nietzo lang wachten (ben echt ongeduldig Embarassed ) en en handen laten wennen en zo.
creërt dat geen betere band ofzo?
Bericht Zaterdag 8 September 2007 11:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

het is beter een gaaitje te kopen als die net zelfstandig is
de band met je gaai komt er ook als je hem geen papvoeding geeft
want jij zult hem iedere dag zijn voer in de bakjes doen en bezig met hem zijn.
Bericht Zondag 9 September 2007 8:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Als je 'm met de hand voert, levert dat echt geen betere band op hoor.. Wink

Ik zou geduldig (proberen te) zijn en eventjes wachten.. Mocht je echt niet kunnen wachten dan kan je de vogel al in huis nemen als hij eigenlijk zelfstandig is maar 's avonds nog een beetje pap voor de vorm krijgt.
En misschien mag je al van te voren bij de kweker langs gaan en je grijsje daar voeren? Smile
Bericht Zondag 9 September 2007 10:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

je kan beter laten voeren door de ouders en anders door de kweker die ervaren is want papvoeding heeft ook heel veel risico`s en nadelen!!
Bericht Zondag 9 September 2007 5:47 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:05 pm
  Berichten van afgelopen: