grijze roodstaard zaad

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
stephen
Ervaren vlieger

grijze roodstaard zaad  Reageer met quote  

hallo mischien een domme vraag (alweer) maar ik heb een gekeken naar grijze roodstaartvoer en dat leek zeer veel op hetgeen leek als het zaad wat ik mijne jef geef is dit hetzelfde en zo nee kan er mij dan iemand een goed recept geven van groot papegaaienzaad?
Bericht Maandag 20 Augustus 2007 10:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb voor Leia gewoon Premium grijze roodstaart zaad. Hier zit zover ik weet alles in. Dit geef ik samen met groente en of fruit. Bevalt prima
Bericht Maandag 20 Augustus 2007 4:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: grijze roodstaard zaad  Reageer met quote  

Stephen.. Ik zag dat je een aga'tje hebt. Ik denk niet dat het goed is als er veel zonnepitten in het mengsel zitten.
Heb je al eens pellets overwogen?
Bericht Zondag 26 Augustus 2007 9:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ja maar ik denk dat hij dat niet lekker gaat vinden (de ijdeltuit dat hij is)
en dan nog ik kan daar niet aankomen. in de buurt is er maar een winkel die voer verkoopt en daar hebben ze geen pellets.
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 2:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Pellets kun je heel goed via het internet bestellen en er zijn ook schema's om je agaatje om te zetten van zaad naar pellets. Je kunt het allicht eens proberen. Niet geschoten is altijd mis.
Succes!!!!
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 3:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik sluit me aan bij Esjo.. Je kan het altijd een keer proberen. En als je het niet via het internet wil bestellen zijn er altijd dierenartsen bij wie je pellets kan bestellen. Smile
Succes!
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 5:57 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:05 pm
  Berichten van afgelopen: