hallo mischien een domme vraag (alweer) maar ik heb een gekeken naar grijze roodstaartvoer en dat leek zeer veel op hetgeen leek als het zaad wat ik mijne jef geef is dit hetzelfde en zo nee kan er mij dan iemand een goed recept geven van groot papegaaienzaad?
Ik heb voor Leia gewoon Premium grijze roodstaart zaad. Hier zit zover ik weet alles in. Dit geef ik samen met groente en of fruit. Bevalt prima
Maandag 20 Augustus 2007 4:42 pm
Sue Moderator
Re: grijze roodstaard zaad
Stephen.. Ik zag dat je een aga'tje hebt. Ik denk niet dat het goed is als er veel zonnepitten in het mengsel zitten.
Heb je al eens pellets overwogen?
ja maar ik denk dat hij dat niet lekker gaat vinden (de ijdeltuit dat hij is)
en dan nog ik kan daar niet aankomen. in de buurt is er maar een winkel die voer verkoopt en daar hebben ze geen pellets.
Pellets kun je heel goed via het internet bestellen en er zijn ook schema's om je agaatje om te zetten van zaad naar pellets. Je kunt het allicht eens proberen. Niet geschoten is altijd mis.
Succes!!!!
Dinsdag 28 Augustus 2007 3:22 pm
Sue Moderator
Ik sluit me aan bij Esjo.. Je kan het altijd een keer proberen. En als je het niet via het internet wil bestellen zijn er altijd dierenartsen bij wie je pellets kan bestellen.
Succes!
Dinsdag 28 Augustus 2007 5:57 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:05 pm