Groene kool.. Lekker!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Pluisje
Vlieger

Reageer met quote  

Sorry, Sue ga je "groene kool" topic nu vervuilen, maar moet het even kwijt Laughing

Ik was 16 of zo en ik ging met mijn vrienden kamperen, mijn deense dog Terry was met me mee.
's avonds, liggen we in een tent man of 6-7 in de kringetje op ons buik met koppen tegen elkaar te kletsen.
Mijn hond direct naast me met haar kop ook naar het midden.
Gezellig. Plotseling komt het: PFRRRR-PFRRRR keihard uit de hoek waar ik en mijn hond lagen. Embarassed Embarassed Embarassed
Ik wordt nog rood als ik eraan denk, ze geloofden echt niet dat het Terry was.
Nou ja, heeft vast iets met kool te maken Laughing Dussss, pas op Laughing
Bericht Dinsdag 10 Februari 2009 10:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Als dieren geen winden kunnen laten kan gasvormend voedsel zoals kool voor problemen zorgen. De gassen hopen zich dan op. Ik heb ze nooit kool gegeven en weet ook niet of t een goed idee is. Klein beetje zal vast geen kwaad kunnen, maar ik zou er persoonlijk (zeker de 1e keren) voorzichtig mee zijn Smile
Bericht Woensdag 11 Februari 2009 2:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Wat een verhaal Pluisje! Laughing Jammer dat ze je niet geloofden. Honden kunnen echt ontzettend ruften. Shocked
Bericht Donderdag 12 Februari 2009 7:07 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:06 pm
  Berichten van afgelopen: