Groene pesto.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Spetter
Vlieger

Groene pesto.  Reageer met quote  

Ik ben er achter gekomen dat Spetter dol is op een beetje biologische groene pesto (zonder kaas).

Komend weekend ga ik zelf pesto voor hem maken, vers van de pers Very Happy , zonder olijfolie (basilicum, pijnboompitjes en knoflook).

Ik vind het zo super om te zien hoe anders hij reageert op lievelingseten Hartje
Bericht Donderdag 22 Oktober 2009 10:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

mmmm lekker hoor
Bericht Donderdag 22 Oktober 2009 11:41 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat gaat nogal een uitgebreide keuken worden daar ten huize Spetter, lekker hoor. Veertje
Bericht Vrijdag 23 Oktober 2009 7:55 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik geniet van zijn gezonde eetlust...................en de mijne Very Happy
Bericht Vrijdag 23 Oktober 2009 10:20 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoe vond hij de verse pesto?
Bericht Zaterdag 31 Oktober 2009 10:38 am
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Net zo lekker als uit het potje van de bio-boer Hartje
Het is een lekkerbek van de bovenste plank. Hij is bijna de gehele dag aan het spelen, vliegen, een hapje hier en een hapje daar etc. Hij lijkt wel Winnie the Pooh.

In de avond zit hij dan ook te gapen als een volwassene Very Happy , en te piepogen. dat is zo'n leuk gezicht. Vallen langzaam zijn oogjes dicht, bol in de veertjes, pootje omhoog....................en dan kom ik vervelen Boksen

Gaat ie z'n kooi in voor de nacht om ongeveer 9 uur. Ook zie ik vaak dat hij z'n kopje in z'n nek legt...................dat is een schattig gezicht.
Bericht Zaterdag 31 Oktober 2009 10:25 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heerlijk om hem zo te zien genieten Hartje
Bericht Zondag 1 November 2009 11:08 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:06 pm
  Berichten van afgelopen: