Had er een hard hoofd in, maar Sjors eet nu al pellets!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Mariss
Vlieger

Had er een hard hoofd in, maar Sjors eet nu al pellets!  Reageer met quote  

Oke, wat ik al zei: Ik had er een hard hoofd in, maar naar 1 1,5 dag proberen had sjors pellets gegeten!
En niet in water, want dat vond hij maar vies haha. Hij kreeg nog 3 x per dag pap. Dus op naar 2 x.
Moet ik het water naast de pellets zetten?
Ik wil een groot applausje voor mijn Sjorsje Klappen

edit: Oja, mag Sjors ook rozijntjes(Krenten) later als beloning? En waar kopen jullie de noten, bij de notenboer of ongezouten uit de supermarkt?
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 8:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

O wauw, dat is knap hoor. Yeah! Yeah! Yeah!
Biedt maar water aan ja, kan hij dat ook al gaan leren kennen. Met 2 x pap zal hij toch al eens op ontdekking gaan naar dat water, kan geen kwaad.

Noten koop ikzelf bij de supermarkt, ongezouten uiteraard.
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 9:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Dankjewel Sarah Very Happy
Sjors is echt een eigewijs haha. Ik negeer hem wanneer hij roept om aandacht, moet nu al Rolling Eyes
Hij bied ook zijn koppie al aan voor te krauwen Laughing
Ik moet wel zeggen, kan niet wachten dat ie zelf kan eten, en beter zijn evenwicht kan houden, dat ie op zijn standaart kan, mee onder de douche.En oja! DAT HET ZOMER IS Mr. Green
Lekker met m naar buiten.
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 9:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Alles op zijn tijd, dat komt allemaal wel maar blijf eraan denken mocht je wieken dat je hem elke keer voor je buiten gaat ff gaat testen boven je bed of zo of hij toch niet kan vliegen want ook soms gewiekte gaaitjes vliegen een eindje en als dan wat wind onder de vleugels inwaait zijn ze al snel weg. Maar, het gaat genieten worden, dat lees ik nu al.
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 9:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Had ik ook met Mickey gedaan. Wieken + Tuigje. Dubbel veiligheid= het beste veiligheid
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 10:13 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is vaak nog het beste ja. Nu ja, als je test voor je buiten gaat dan is wieken ook al niet slecht hoor, toch als er amper of geen wind is.

Hey, ff offtopic maar omdat je het over Mickey hebt. Heb je nog iets gehoord over hem? Hoe het ermee gaat of zo?
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 10:56 pm
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Lief dat je het vraagt Smile
Mijn moeder heeft pas nog gebelt. Ik mis hem erg, dus zelf kan ik nog niet bellen.
Het schijnt erg goed te gaan, Mickey schijnt een Minnie te zijn haha. In de zomer gaat ie naar de grote voliere.
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 11:01 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

ow, een popje, hihihihi. Gek eigenlijk dat het soms anders is dan je denkt.

Misschien is het broeds gedrag geweest, zou kunnen en straks is zij dan misschien helemaal gelukkig met een partner.
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 11:03 pm
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Dat was het niet, want dat zouden ze later vertonen zei de meneer.
Iedergeval mis ik hem (sorry haar) nog steeds erg. Ze staat samen met Noah, Parel en Remy (hond) op een poster tegenover mijn bed, dus ik ga haar nooit vergeten.
Alleen wat me wel tegenstaat, de dierenwinkel waar ik Mickey van had gekocht zei: 'Waarom had je de vogel niet hier gebracht? je zou er geld voor krijgen'
En dat blijven ze zeggen. Ik had gewoon liever een goed huisje, zonder geld. Dan niet weten waar ze terecht kwam, met geld.
Ook blijf je aan jezelf twijfelen, terwijl je eigenlijk weet dat je er niks tegen kon doen.
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 11:12 pm
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

De pellets eet hij goed, maar hij drinkt niet, er staan 2 bakjes met water. En ivm minder pap,dus ook minder water, vraag ik me af of dat wel goed is?
Bericht Zaterdag 27 Februari 2010 12:18 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat fijn dat Sjors al lekker zelf ook eet zeg Veertje
Door de pap krijgt hij nog steeds water binnen. Vogels drinken vaak maar 2x per dag - 's ochtends en 's avonds. Dus misschien zie je het niet wanneer hij drinkt, maar ook krijgt hij via de pap nog vocht binnen.
Wel goed dat je het in de gaten houdt.

Fijn dat het met Noah goed gaat/ Een meisje Mr. Green
Bericht Zaterdag 27 Februari 2010 4:55 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:06 pm
  Berichten van afgelopen: