HAK fruit fusion

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gelukkig heb ik daar een oplossing voor, nee niet Richard, een afwasmachine, hahahahaa. Scheelt me pakken werk.
Zeggen ze vaak tegen me dat ik gek ben want kan amper afwas hebben, euh, soms bolt dat ding hier 2 keer per dag, afwas genoeg Laughing
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 1:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wij hebben gelukkig ook een vaatwasser. Ook maar voor ons tweetjes, maar hemel...wat een genot Mr. Green
Hier heet de afwas machine trouwens wel Hans Mr. Green
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 1:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

OOOOOOOOOO Nee! Nee! wat ben jij stout. Ik meende echt dat je een echte machine had, arme Hans Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 2:41 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De spiermassa van mams. Laughing Ik hoop dat het bij jou dan betere prak wordt dan bij mij want met mijn spiermassa is het triest gesteld! Laughing

Zalig he, zo'n 'Truus'? (En die Truus van jou, Esjo, die is vast ook handig voor andere dingen.. Laughing )
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 2:50 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

volgens mij valt het wel mee met je spiermassa Sue. Heb wel elke dag training op mijn werk, dat scheelt. Laughing
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 2:51 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb sinds kort ook een vaatwasser....bij gebrek aan iemand die 'hans' wil zijn.... Laughing Laughing Jij boft maar Esjo...met zo'n uitgebreide 'vaatwasser', die heeft vast een stuk meer functies dan de mijne... Mr. Green
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 3:05 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oeps, jullie begrijpen mij verkeerd Embarassed We hebben echt een vaatwasser, en die noemen we Hans.
Dat komt, eerder deed mijn vader altijd de afwas, en mijn vader heette Piet. Toen kregen zij een vaatwasser en noemden die gekscherend, Pietje.
Later toen wij een vaatwasser kochten, heb ik die vaatwasser Hansje gedoopt Laughing
Ik denk dat als mijn vader daar nog bij was geweest zich een breuk gelachen had Mr. Green
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 4:39 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Hmpf, kon het proberen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd en ik heb birdybread voor tien! (Wat zeg ik, voor twintig)
Wat voor centrifuge heb je?

Ik betwijfel dat je Aswan erbij wil nemen Mr. Green

Pfff, zeker mijn vriezer niet gezien hebt, eh? Birdiebread, mix, pompoen! en van alles en nog wat voor 10. En achter in de scheur twee tonnetjes met pellets en kiemzaad Rolling Eyes ik zwem in papegaaienvoer.

Ik heb gewoon zo'n stuk voor op de blenderset; niet optimaal, maar voor mezelf gebruik ik het niet en voor die beetjes zo nu en dan voor hen volstaat hij ook. En anders gewoon in de blender mikken, net zo lekker en gezonder Smile
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 4:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Oeps, jullie begrijpen mij verkeerd Embarassed We hebben echt een vaatwasser, en die noemen we Hans.
Dat komt, eerder deed mijn vader altijd de afwas, en mijn vader heette Piet. Toen kregen zij een vaatwasser en noemden die gekscherend, Pietje.
Later toen wij een vaatwasser kochten, heb ik die vaatwasser Hansje gedoopt Laughing
Ik denk dat als mijn vader daar nog bij was geweest zich een breuk gelachen had Mr. Green

Ohhhh! Nu snap ik 'm! Fijn voor de echte Hans!
Bericht Zondag 25 Januari 2009 8:15 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Ik betwijfel dat je Aswan erbij wil nemen Mr. Green

Pfff, zeker mijn vriezer niet gezien hebt, eh? Birdiebread, mix, pompoen! en van alles en nog wat voor 10. En achter in de scheur twee tonnetjes met pellets en kiemzaad Rolling Eyes ik zwem in papegaaienvoer.

Waarom? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Laat maar komen! Dan gaat het birdybread ook vast wat harder.
Kan je kiemzaad ook invriezen?
Bericht Zondag 25 Januari 2009 8:17 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik meen gelezen te hebben dat het kan, maar waarom zou je, als je kiemzaad juist voor de voedingswaarde doet... ik bedoelde gewoon droog kiemzaad... en er kwam een foutje in, moest 'de schuur' zijn Embarassed sorry Embarassed
Bericht Zondag 25 Januari 2009 9:03 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh ik dacht al. Laughing Sorry voor de verwarring! Laughing
Bericht Zondag 25 Januari 2009 9:48 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Mja, dat heb je met die buitenlanders he? Scheur of schuur; het ging mij om de gedachte en dan let ik iets minder op de uitvoering op Razz
Bericht Zondag 25 Januari 2009 9:52 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:06 pm
  Berichten van afgelopen: