Happybird pellet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

goed idee om eerst even vragen wat de houdbaarheid is! ik had een keer van iemand ecobird over genomen dat past bij ons niet in de vriezer. Heb dus ook bijna alles weggegooid (ze aten het ook niet...)

sorry dat ik ongerust heb gemaakt Embarassed nou hoorde ik dus dat als alles verder goed is het dus ook zomaar af en toe kan voorkomen.....

als jij dan belt als ik stage loop zal ik je doorgeven Wink maar dat gebeurt daar eigenlijk nooit volgens mij. Hij is er ook de meeste dagen zelf niet, dus vandaar. Hier verbinden ze je wel door als het nodig is.
Bericht Woensdag 28 November 2007 1:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeetje zeg, dat is zonde van die pellets. Sad Was het erg veel wat je over had genomen? Er zit een grappig geurtje aan de eco: Kruidengeur. Denk dat ze het daarom soms wel en niet accepteren.
Bericht Zaterdag 1 December 2007 11:21 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:07 pm
  Berichten van afgelopen: