|
|
|
Sue
Moderator

|
| Harrison HPC samen bestellen? |
|
|
Na de scenic dan ook voor de Harrison.. Wie voert HPC en wil evt samen een zak van 25-50 pond bestellen?
Ik weet niet of de zakken nog te krijgen zijn maar het is te proberen.. Het scheelt zo'n 10 (In ieder geval 8 meen ik) euro per 5 pound. |
Dinsdag 21 November 2006 1:15 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Kost dat?  |
Dinsdag 21 November 2006 3:09 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ehm, ik denk met die korting 32 euro per 5 pound. Als we meer mensen vinden (50 pond) denk ik dat het op 28 euro kan komen. |
Dinsdag 21 November 2006 7:09 pm |
|
|
|
|
Pluisje
Vlieger
Hei, Sue, ik zal aan mee doen als het doorgaat.
Wij zijn goed voor ~1,5 kilo per maand en mijn vriendin doet ook waarschijnlijk
aan mee met ~ 0,5 kilo per maand. Misschien ook Laura B (ik heb begrepen dat
ze 5 pound laatst heeft besteld en daar is ze wel lang bezig met 1 vogeltje) maar in de toekomst???
Ik zit eigenlijk zelf goed: in 6 weken eten ze precies zak van 5 pound (2,25 kg) op.
Maar ik wil uit solidariteit mee doen
Maar er komen ook verzendkosten evt... natuurlijk...
Of alternatief kunnen we 1 keer per maand mini-fluffie-harrisons-
amsterdam bijeenkomst houden (bij mij? ) als er genoeg geinterresseerden in de buurt zijn?
mensen uit andere streken met interesse zijn ook natuurlijk welkom  |
Zondag 26 November 2006 9:19 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hey Pluis! Ik moet nog even kijken hoe ik het ga oplossen. Of ik uit Engeland ga bestellen (Heb geen idee wat de verzendkosten zijn) of zoals meerdere mensen doen bij een NL adres. Helaas duurt dat meer dan zes weken had ik gehoord?! De zakken van 25 pound zijn slecht leverbaar.
Ik moet even informeren dan waar het het goedkoopste is om te bestellen.
Dat lijkt me trouwens ook wel leuk, om eens per maand een minifluffieharrisondag te houden..  |
Zondag 26 November 2006 10:46 pm |
|
|
Laura B
Moderator

|
|
|
quote:
Originally posted by Pluisje
Hei, Sue, ik zal aan mee doen als het doorgaat.
Wij zijn goed voor ~1,5 kilo per maand en mijn vriendin doet ook waarschijnlijk
aan mee met ~ 0,5 kilo per maand. Misschien ook Laura B (ik heb begrepen dat
ze 5 pound laatst heeft besteld en daar is ze wel lang bezig met 1 vogeltje) maar in de toekomst???
Ik zit eigenlijk zelf goed: in 6 weken eten ze precies zak van 5 pound (2,25 kg) op.
Maar ik wil uit solidariteit mee doen
Maar er komen ook verzendkosten evt... natuurlijk...
Of alternatief kunnen we 1 keer per maand mini-fluffie-harrisons-
amsterdam bijeenkomst houden (bij mij? ) als er genoeg geinterresseerden in de buurt zijn?
mensen uit andere streken met interesse zijn ook natuurlijk welkom
Heeee wat een goed idee!!!
Ik heb dit door mn computerprobleem helemaal gemist....Ik zou graag meedoen, al is het idd maar een kleiner deel dan de 5 pound die ik nu heb, ondanks Cleo's enorme eetlust (hahaha) heeft ze nu denk ik 750 gram op, dus voor die zak leeg is....Als dit plan doorgang vindt, dan doe ik mee!!!! |
Zondag 31 December 2006 8:51 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ja bonte boertjes kunnen flink dooreten he! Iago eet ook ontzettend veel. Net zoals Scuttle trouwens. Wat kan die eten!  |
Zondag 7 Januari 2007 12:24 pm |
|
|
Laura B
Moderator

quote:
Originally posted by Sue
Ja bonte boertjes kunnen flink dooreten he! Iago eet ook ontzettend veel. Net zoals Scuttle trouwens. Wat kan die eten!
Mn zus zei al na een logeerpartijtje van Cleo dat ze voor haar gevoel de hele dag aan eten is hahahaha.. Ik ben dr ondertussen wel aan gewend...ze eet Harrisons in ieder geval veel beter dan de ecobird... |
Zondag 7 Januari 2007 10:16 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hoe lang voer je Harrison? Ik had gehoord dat ze in het begin véél meer ervan eten..  |
Maandag 8 Januari 2007 2:38 pm |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
sue kan ik dan ook 1 pound over nemen ??? 5 vind ik te veelvoor een vogel????? |
Maandag 8 Januari 2007 4:19 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
sue bij gerard bij de toekan in berkhout kan je ook grote hoeveelheden bestellen met korting gefoof ik |
Maandag 8 Januari 2007 4:25 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha dat snap ik Millie! Vijf is inderdaad wel erg veel! |
Maandag 8 Januari 2007 7:15 pm |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
jaa en ook voor de verheid zaad zou wel kunnen maar harrisin pellets hmm dat word niets millie is wel wel gek op
ik heb wel veel betaald voor die harrison maar goed ik wou het gewoon ff proberen en makkelijk bestellen |
Maandag 8 Januari 2007 10:13 pm |
|
|
Laura B
Moderator

quote:
Originally posted by Sue
Hoe lang voer je Harrison? Ik had gehoord dat ze in het begin véél meer ervan eten..
Pffff, ik weet het niet precies, volgens mij krijgt ze het nu drie maanden. Ik heb haar ook al even niet op de weegschaal gehad, ze wil er niet lang genoeg op blijven zitten Ze holt telkens weg...maffe kip..
Maar het gekste vind ik eigenlijk dat ze geen zaad meer eet, of amper..
Trosgierst en ander zaad laat ze liggen of ze eet het heel soms. Ik gaf haar al niet veel, hoogstens een theelepeltje als extraatje... Het enige wat ze aan zaad lekker vindt zijn rollini's, zaadballetjes van vitakraft. Die krijgt ze af en toe. Maar ik vind het best, de harrison's eet ze prima |
Dinsdag 9 Januari 2007 2:11 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
millie at zaad en zins hij hier is pellets en hij eet ook bijna geen zaad meer hoor alleen zonnepitte |
Dinsdag 9 Januari 2007 6:44 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:09 pm
|
|
|
|
|