harrison pellets

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
RJ Niehof
Beginnende vlieger

harrison pellets  Reageer met quote  

Ik ben vandaag overgestapt op harrison en binnen 5 minuten begon Diesel ervan te eten!! Ik liet hem eerst zien hoe lekker dat wel niet was door het zelf de eten en door te zeggen dat het zo lekker is...en daarna begon hij zelf ook heerlijk van die pellets te eten..is het niet super???
Bericht Vrijdag 9 Maart 2007 6:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Zeker super!! goed van hem! Wink
Normaal duurt het overzetten heel lang
Bericht Vrijdag 9 Maart 2007 6:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
RJ Niehof
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ja dat dacht ik ook..hij was nutribird gewend..Op het moment zit ie ook lekker ervan te snoepen! Echt geweldig van hem
Bericht Vrijdag 9 Maart 2007 6:13 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is echt snel. Dan vind ie ze ook wel echt lekker. Very Happy
Bericht Vrijdag 9 Maart 2007 6:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Maar dat is nog eens snel Very Happy Goed gedaan Diesel!!! Very Happy
Bericht Vrijdag 9 Maart 2007 6:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hey,das super!!! Veertje Veertje Veertje
Bericht Vrijdag 9 Maart 2007 7:54 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat goed!!! Ik denk dat het al scheelt dat Diesel pellets at, dan is de overgang iets minder groot...geweldig
Bericht Vrijdag 9 Maart 2007 8:01 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Da's perfect zeg! Veertje Vaak duurt het iets langer, al worden de Harrison pellets hier ook goed geaccepteerd. Beter dan scenic.. Rolling Eyes
Bericht Vrijdag 9 Maart 2007 8:14 pm
RJ Niehof
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ja ik ben er echt blij om dat ie het wil eten...voor hetzelfde heb je er heel lang problemen mee. Ik denk dat positief benaderen en samen eten van pellets echt scheelt hoor!! Is bij kinderen ook zo..wanneer ouders iets niet lekker vinden zullen de kinderen het ook niet met plezier eten..bij gaaien werkt het dus net zo
Bericht Vrijdag 9 Maart 2007 9:54 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tja, eigenlijk wel logisch he? Smile We moeten het toch leren van iemand en als onze ouders het slechte voorbeeld geven..
Mijn moeder heeft onlangs bekend dat ze allemaal dingen heeft gegeten waarvan ze gruwelde. Maar ze moest wel voor ons. Laughing
Bericht Zaterdag 10 Maart 2007 2:15 pm
RJ Niehof
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Vanmiddag ben ik naar Meppel geweest, naar die grote vogelmarkt. Daar stond ook iemand van eco-bird. Nadat ik met hem gesproken had gaf ie aan dat Hooimeyer zelf ook eco-bird gebruikt!! Harrison is organisch en dat wil niet zeggen dat het ecologisch is.. Hij beweerde dat de Harrison die wij krijgen verhit wordt en hierdoor ontstaan er stoffen synthetisch geloof ik die niet zo goed voor de gaai zijn. En bovendien....Harrison maakt geen onderscheid tussen een kaketoe en grijsje..terwijl we allemaal weten dat een kaketoe niet teveel vet naar binnen moet krijgen. Eco bird maakt hier wel onderscheid in. Dus het komt er dan hier op neer dat Hooi Harrison aanbeveeld om zijn eigen beurs te spekken. En als dat waar is dat hij eco-bird gebruikt voor zijn grijsje.....zal dit waar zijn????
Bericht Zaterdag 10 Maart 2007 7:00 pm
Marlies R
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by RJ Niehof
Vanmiddag ben ik naar Meppel geweest, naar die grote vogelmarkt. Daar stond ook iemand van eco-bird. Nadat ik met hem gesproken had gaf ie aan dat Hooimeyer zelf ook eco-bird gebruikt!! Harrison is organisch en dat wil niet zeggen dat het ecologisch is.. Hij beweerde dat de Harrison die wij krijgen verhit wordt en hierdoor ontstaan er stoffen synthetisch geloof ik die niet zo goed voor de gaai zijn. En bovendien....Harrison maakt geen onderscheid tussen een kaketoe en grijsje..terwijl we allemaal weten dat een kaketoe niet teveel vet naar binnen moet krijgen. Eco bird maakt hier wel onderscheid in. Dus het komt er dan hier op neer dat Hooi Harrison aanbeveeld om zijn eigen beurs te spekken. En als dat waar is dat hij eco-bird gebruikt voor zijn grijsje.....zal dit waar zijn????

Tja, dit is typisch zo iets: Dat is erg makkelijk gezegd van die man, maar kan ie dat ook hard maken? Bovendien, hij is een vertegenwoordiger van EcoBird. Hij kan wel mooi zeggen dat Hooijmeijer Harrison verkoopt om zijn eigen beurs te spekken, maar wat probeert hij ondertussen zelf?
Bericht Zaterdag 10 Maart 2007 7:23 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik weet niet of dit waar is?
Zou het geen mooi verkoperspraatje zijn? (Net zoals Hooi dat doet voor de Harrison)

Ik heb trouwens niet het idee dat iedere kaketoe een dieet nodig heeft met weinig vet. Als ik naar Zazu kijk is hij zelfs nog aan de magere kant! Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij een dieet zou krijgen met minder vet! Exclamation
Bericht Zaterdag 10 Maart 2007 7:24 pm
RJ Niehof
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ja ik weet het ook niet hoor....en inderdaad hij probeert zijn producten ook te verkopen.
Bericht Zaterdag 10 Maart 2007 7:33 pm
RJ Niehof
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Een rose kaketoe kan wel snel te dik worden...dat heb ik al van verschillende mensen gehoord en gelezen op internet. Ik weet niet hoe het met de andere kaketoes zit...Ach ja..altijd een probleem met het eten he? Heb al verschillende ondewerpen gelezen op dit forum daarover. En we willen toch het beste voor onze lieve kaketoe/ gaai?
Bericht Zaterdag 10 Maart 2007 7:36 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:10 pm
  Berichten van afgelopen: